We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp
Niet gewoon een Voodoo3?
Voodoo 3 waarschijnlijk wel!
maar waar kan ik die nu nog kopen??
is een radeon wat??
Moet wel wat sneller zijn natuurlijk
maar waar kan ik die nu nog kopen??
is een radeon wat??
Moet wel wat sneller zijn natuurlijk
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp
Hmmm, zo te zien heb ik nog mazzel gehad dat ik mijn kaartjes niet heb opgeblazen.
hmm vreemd bij mij doet m'n k6-II 450 met ali chipset en een tnt2 het wel perfect al 1.5 jaar en heb er 2 gelijksoortige systemen er van dus das gewoon onzin.Op vrijdag 13 juli 2001 08:48 schreef ThaDude het volgende:
He,
Vorig jaar heeft mijn vader een K6-II 450 gekoht op een Ali chipset. Hierbij kochten we toen een TNT II kaartje.
Na 2 kaartjes te hebben opgeblazen, vertelde de computerwinkel (norrod) dat die twee niet samen kunnen.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits
Verwijderd
Misschien (als je er nog aan kan komen) nog een voodoo 2 kaartje erbij steken.
(heb ik htuis ook een tijdje gehad en draaide niet slecht). maar als je de laatste spellen vloeiend wil spelen dan is het raadzaam om toch een geforce te pakken
(heb ik htuis ook een tijdje gehad en draaide niet slecht). maar als je de laatste spellen vloeiend wil spelen dan is het raadzaam om toch een geforce te pakken
He das lulligOp vrijdag 13 juli 2001 11:11 schreef vanderwal het volgende:
[..]
hmm vreemd bij mij doet m'n k6-II 450 met ali chipset en een tnt2 het wel perfect al 1.5 jaar en heb er 2 gelijksoortige systemen er van dus das gewoon onzin.
Hoe kan dat dan?? Norrod vertelde mij dat die ali chipset das een (MSI 5169) niet samengaat met een NVIDIA grafische kaart. Ik heb 2 TNT II kaarten Maxi Cougars opgeblazen.
Dus dit klopt niet:?
ikzelf heb een GeForce 2 MX op mijn AMD 550 met ALi chipset zitten. Geen probleem, alleen is performance niet zo hoog als op deze P3
Het verhaal van de winkel klopt wel. Veel Ali chipsets hebben (onoverkomelijke) problemen met TNT/TNT2's. Met de ALi AGP driver en de AGP op 1x kan je het nog proberen, maar ik ben toen maar gewoon van een P5a naar een P3B-F gegaan om mijn peperdure V3800 TNT2 TVR goed te kunnen gebruiken.
Toen ik vandaag geforce ging halen nog even geinformeerd bij Norrod. Ik heb een MSI 5169 deze kan de tnt II chippen en die daarna komen niet aan qua spanning/stroom verbruik. Dan blaas je het MB op. 
Ben dus nog net zover, ga nu trouwens een 32 MB radeon proberen. Norrod heeft gezegt probeer maar als niet goed gaat krijg je nieuwe
Ik ben benieuwd
Ben dus nog net zover, ga nu trouwens een 32 MB radeon proberen. Norrod heeft gezegt probeer maar als niet goed gaat krijg je nieuwe
Ik ben benieuwd
Yada yada yada... zoasl wel bekend zit er een Timings Bug in de Ali Alladin 5 Chipset. Deze geeft problemen met NVidia TNT videokaarten. Dit probleem is op te lossen door een BIOS update. En door de nieuwste ChipSet Drivers van ALi Zelf te installeren. Dat je hem zou opblazen is bullshit.Op vrijdag 13 juli 2001 11:39 schreef ThaDude het volgende:
[..]
He das lullig
Hoe kan dat dan?? Norrod vertelde mij dat die ali chipset das een (MSI 5169) niet samengaat met een NVIDIA grafische kaart. Ik heb 2 TNT II kaarten Maxi Cougars opgeblazen.
Dus dit klopt niet:?
hmmm 'k heb ook meer dan een Jaar een Maxi Gamer Cougar in een ASUS P5A-B gehad, ook in de hoogste voor het bord mogelijke AGP mode (2x) En geen problemen, het bord leeft nog steeds. Zoals ik in mijn vorige post al zei, chipset drivers installeren, en BIOS flashen, en geen enkel probleem.Op vrijdag 13 juli 2001 16:49 schreef ThaDude het volgende:
Toen ik vandaag geforce ging halen nog even geinformeerd bij Norrod. Ik heb een MSI 5169 deze kan de tnt II chippen en die daarna komen niet aan qua spanning/stroom verbruik. Dan blaas je het MB op.
Ik ben benieuwd
ehh... welke spellen wil je spelen?Op vrijdag 13 juli 2001 08:48 schreef ThaDude het volgende:
Nu willen we wat meer, spellen die niet zo schokkerig lopen... je kent het wel
k6-2 450 is een niet al te niewe processor. en vooral omdat de FPU van de k6 zuigt, lopen spellen er voor geen meter op.
upgrade anders naar een duron 900 met een geforce 2 mx/gts. dan gaat het wel lopen
Pagina: 1