Hoi iedereen. Ik heb eindelijk besloten om een eigen computer te bouwen. Deze zal (voor nu toch) vooral dienen voor gamen en series kijken. Ik wil eigenlijk gewoon eens weten wat jullie hiervan zouden vinden voordat ik ga bestellen. Wil met prijs niet echt hoger gaan, zeker voor een eerste build die ik mogelijk later nog kan upgraden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen en series kijken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst rond €1500-€1700. Een beetje meer maakt ook niet zoveel uit, maar €2000 is dan toch ook het echte maximum
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen, ik begin vanaf 0
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Vooral de basis, een ssd voor sneller games en OS te laden, voor andere dingen een gewone harde schijf. optische drive voor cd's/dvd's af te spelen zeker.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen ervaring en dus geen merkvoorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wifi in het moederbord ingebouwd liefst, want blijkbaar zijn adapters heel slecht(kabel is niet mogelijk), liefst ook een build die ik net te snel moet gaan upgraden en wel even gaat meegaan.
Ga je overklokken?
Misschien later, maar ik wil eerst rustig beginnen en mij hier nog niet mee bezig houden.
Wat verwacht je van ons?
Gewoon wat feedback en tips waar mogelijk: Is er een beter onderdeel voor een lagere/zelfde prijs, mis ik iets, is er iets waar ik niet direct aan heb gedacht, zeggen wat jullie zouden doen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen en series kijken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst rond €1500-€1700. Een beetje meer maakt ook niet zoveel uit, maar €2000 is dan toch ook het echte maximum
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen, ik begin vanaf 0
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Vooral de basis, een ssd voor sneller games en OS te laden, voor andere dingen een gewone harde schijf. optische drive voor cd's/dvd's af te spelen zeker.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen ervaring en dus geen merkvoorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wifi in het moederbord ingebouwd liefst, want blijkbaar zijn adapters heel slecht(kabel is niet mogelijk), liefst ook een build die ik net te snel moet gaan upgraden en wel even gaat meegaan.
Ga je overklokken?
Misschien later, maar ik wil eerst rustig beginnen en mij hier nog niet mee bezig houden.
Wat verwacht je van ons?
Gewoon wat feedback en tips waar mogelijk: Is er een beter onderdeel voor een lagere/zelfde prijs, mis ik iets, is er iets waar ik niet direct aan heb gedacht, zeggen wat jullie zouden doen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8600K Tray | € 241,- | € 241,- |
| 1 | ASRock Z370 Taichi | € 209,80 | € 209,80 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 369,- | € 369,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 1TB | € 41,04 | € 41,04 |
| 1 | Fractal Design Focus G Grijs | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Asus VG248QE Zwart | € 269,- | € 269,- |
| 1 | Cryorig M9i | € 24,99 | € 24,99 |
| 1 | Kingston HyperX Alloy FPS (Cherry MX-Blue) Azerty BE | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Razer Deathadder Elite - Zwart | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Crucial CT16G4DFD824A | € 152,50 | € 152,50 |
| 1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 80,95 | € 80,95 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 250GB | € 78,13 | € 78,13 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.693,26 | |
[ Voor 82% gewijzigd door defflak op 29-01-2018 13:27 . Reden: lijst ge-updatet en DAA vragen gebruikt ]