Mediamarkt iPhone retour, geen geld terug wegens defect

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Hallo Tweakers,

Toch even een ervaring delen. Heb eind december een iPhone 8 plus gekocht bij de @Media Markt online. Door omstandigheden heb ik hem pas echt kunnen gebruiken midden januari, maar als Mediamarkt clublid ( 28 dagen retour) zou dat geen probleem moeten zijn.

Nu heb ik vanaf moment 1 problemen met het bellen dat andere mensen me niet kunnen horen, ik hun wel. Hard reset, soft reset niks hielp. Contact opgenomen met Mediamarkt klantenservice, en hun gaven aan dat ik gewoon de iPhone zou kunnen terugsturen en mijn geld zou terug krijgen. Eind goed al goed dacht ik!

Nu breekt vandaag mijn klomp, want ik kreeg een mailtje dat de iPhone nu in het normale reparatietraject gaat en ik dus niet mijn geld terug krijg omdat een defect binnen 14 dagen gemeld moet worden. :F :/ :( Pissed of naar de klantenservice gebeld, en die gaven aan dat er een onderzoek wordt ingesteld dat makkelijk door de btw dagen een week of 2 kan duren.

Hoe nu verder? Want ik heb gewoon recht op die toezegging van de klantenservice. Ik wil gewoon mijn geld terug, heb inmiddels ook andere telefoon gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Even buiten de perikelen met de Media Markt om: het komt veel voor dat met de iPhone 8 de andere kant je niet/slecht kan horen.

https://discussions.apple.com/thread/8102715

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
sypie schreef op zondag 28 januari 2018 @ 19:11:
Even buiten de perikelen met de Media Markt om: het komt veel voor dat met de iPhone 8 de andere kant je niet/slecht kan horen.

https://discussions.apple.com/thread/8102715
Klopt, daarom heb ik hem ook retour gemeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Niet online
Misschien bij MM melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:10
Heb je bewijs dat ze hebben gezegd dat je de iPhone gewoon terug kon sturen en je geld terug zou krijgen?
Heb je ook nagekeken of er speciale voorwaarden gelden voor de 28 dagen retour? Zoja staat daar nog iets speciaals in?
Was dit een online aankoop of heb je het direct in de winkel gekocht?

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Als je de telefoon in december hebt gekocht, heb je zelfs 21/42 dagen om je ding terug te brengen.
Voor aankopen gedaan in december heb je 21 dagen bedenktijd. Als club-lid heb je zelfs 42 dagen de tijd om het product te retourneren
https://klantenservice.me...s/detail/a_id/9915/c/1415

Lijkt er trouwens op dat ze niet doorhebben dat je club lid bent.

[ Voor 9% gewijzigd door Fly-guy op 28-01-2018 19:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tom-Z
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:53
Als ik in de voorwaarden van de mediamarkt-club kijk, zie ik het volgende staan:
Een van de exclusieve voordelen van je clublidmaatschap is de dubbele bedenktijd. Dit houdt in dat een aankoop niet binnen 14 dagen, maar binnen 28 dagen geretourneerd kan worden. Daarbij gelden dezelfde voorwaarden als voor de standaard retourmogelijkheid (winkels) / bedenktijd (webshop).
Volgens mij zouden ze de telefoon dus gewoon terug moeten nemen, want in de normale bedenktermijn (bij een koop op afstand, dus niet in de winkel) mag dat ook. Ze kunnen niet achteraf nog met extra voorwaarden komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Zo gaat het vaak. De reden opgeven van terugsturen en communicatie ervan is de oorzaak.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Volgens de retourvoorwaarden mag je het product niet gebruiken als je aanspraak wil maken op de bedenktijd, en zijn smartphones sowieso uitgesloten van retour indien aangeschaft in een MediaMarkt vestiging.

[ Voor 30% gewijzigd door Tsunami op 28-01-2018 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Niet online
Tom-Z schreef op zondag 28 januari 2018 @ 19:58:
Volgens mij zouden ze de telefoon dus gewoon terug moeten nemen, want in de normale bedenktermijn (bij een koop op afstand, dus niet in de winkel) mag dat ook. Ze kunnen niet achteraf nog met extra voorwaarden komen.
Een defect valt niet onder "gedenktermijn" of "zichttermijn". Daar zit natuurlijk het verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Tsunami schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:25:
Volgens de retourvoorwaarden mag je het product niet gebruiken als je aanspraak wil maken op de bedenktijd, en zijn smartphones sowieso uitgesloten van retour indien aangeschaft in een MediaMarkt vestiging.
Heb het online gekocht en ben mediamarkt clublid. Dat van niet gebruik geld alleen bij winkelaankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Hackus schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:03:
Zo gaat het vaak. De reden opgeven van terugsturen en communicatie ervan is de oorzaak.
Ja, eerste keer dat ik iets retour meldt via Mediamarkt. Met dit als gevolg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
Wat mij opviel: https://klantenservice.me...jn-product-retourneren%3F
Retournering van een bij MediaMarkt gekocht product tegen restitutie van de koopprijs is mogelijk binnen veertien dagen na aankoop. MediaMarkt is alleen gehouden een verzoek tot restitutie van de koopprijs te honoreren, indien de klant binnen veertien dagen na aankoop terugbetaling van de koopprijs of omruil verlangt, zonder dat er sprake is van een defect, en aan de volgende voorwaarden voldoet:
a. De klant moet gelijktijdig de originele kassabon overleggen.
b. Het product dient aangekocht te zijn in een in Nederland gevestigde vestiging van Media Markt.
c. Het product moet ongeopend, compleet en onbeschadigd in de originele verpakking zijn verpakt.
d. Het product is ongebruikt.

(...)

Voor aankopen gedaan door Clubleden in de MediaMarkt vestigingen en de webshop geldt bovendien het volgende:
Een van de exclusieve voordelen van je clublidmaatschap is de dubbele bedenktijd. Dit houdt in dat een aankoop niet binnen 14 dagen, maar binnen 28 dagen geretourneerd kan worden. Daarbij gelden dezelfde voorwaarden als voor de standaard retourmogelijkheid (winkels) / bedenktijd (webshop).
Daar moet je dus niet wezen, die clubleden voordeel heb je in dit geval ook niks aan, uiteindelijk kom je dan uit op: https://klantenservice.me.../answers/detail/a_id/9929

Daar willen ze dus dat je contact met ze opneemt ( wat je al hebt gedaan ) en geven ze aan dat je het defect binnen 14 dagen had moeten aangeven.
Ze hanteren waarschijnlijk 14 dagen omdat ze dat een redelijke termijn vinden na aankoop voor de consument om aan te geven of het product mogelijk niet compleet of niet na behoren werkt.

---

Ik zou gewoon Mediamarkt blijven contacteren en het ( herhaaldelijk ) opnieuw uitleggen.
Er staat namelijk ook nog in hun retour voorwaarden:
Indien MediaMarkt uit coulanceoverwegingen producten alsnog retour neemt, afhankelijk in hoeverre het product niet aan de voorwaarden voldoet, kan MediaMarkt het product retour nemen waarbij een bepaald percentage in mindering wordt gebracht van het aankoopbedrag of tegen uitgifte van een giftcard. Giftcards kunnen niet tegen contant geld worden ingewisseld.
Er zit dus nog wel wat speling in hun regels en jouw geval lijkt me juist een typisch voorbeeld waarbij ze het weliswaar uit '' coulance '' alsnog retour zouden kunnen nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
alwaysleft schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:53:
[...]

Heb het online gekocht en ben mediamarkt clublid. Dat van niet gebruik geld alleen bij winkelaankoop.
Nee hoor, op dezelfde pagina staat dat je een online aankoop ook niet mag gebruiken, alleen uitpakken zodat je het product kan beoordelen. Uiteraard heb je onder de WKOA 14 dagen de tijd om een product te testen, maar aangezien je dat niet hebt gedaan moet je dus het reparatietraject in.

[ Voor 8% gewijzigd door Tsunami op 28-01-2018 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
JohanNL schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:58:
Wat mij opviel: https://klantenservice.me...jn-product-retourneren%3F

[...]

Daar moet je dus niet wezen, die clubleden voordeel heb je in dit geval ook niks aan, uiteindelijk kom je dan uit op: https://klantenservice.me.../answers/detail/a_id/9929

Daar willen ze dus dat je contact met ze opneemt ( wat je al hebt gedaan ) en geven ze aan dat je het defect binnen 14 dagen had moeten aangeven.
Ze hanteren waarschijnlijk 14 dagen omdat ze dat een redelijke termijn vinden na aankoop voor de consument om aan te geven of het product mogelijk niet compleet of niet na behoren werkt.

---

Ik zou gewoon Mediamarkt blijven contacteren en het ( herhaaldelijk ) opnieuw uitleggen.
Er staat namelijk ook nog in hun retour voorwaarden:

[...]

Er zit dus nog wel wat speling in hun regels en jouw geval lijkt me juist een typisch voorbeeld waarbij ze het weliswaar uit '' coulance '' alsnog retour zouden kunnen nemen.
Ik heb vorige week gebeld naar de klantenservice van de Mediamarkt, die zei letterlijk doe maar rustig aan met retourneren want je heb zelfs tot 42 dagen de tijd. Heb ook mijn defect al aangegeven, dit was volgens de medewerker geen enkel probleem. Het geld zou ik gewoon terug krijgen. Dat dit nu niet het geval is, is mij niet gecommuniceerd en niet mijn probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
Tsunami schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:00:
[...]

Nee hoor, op dezelfde pagina staat dat je een online aankoop ook niet mag gebruiken, alleen uitpakken zodat je het product kan beoordelen. Uiteraard heb je onder de WKOA 14 dagen de tijd om een product te testen, maar aangezien je dat niet hebt gedaan moet je dus het reparatietraject in.
Ik heb het apparaat heel kort gebruikt, als de iPhone dit probleem niet zou hebben, had ik hem niet retour gemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15:17
Tsunami schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:00:
[...]

MM heeft toch zelf die WKOA termijn verlengd van 14 dagen naar 28 of zelfs 42. Dan moeten ze zich daar gewoon aan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:53

thijsco19

KTM 990 SMT

alwaysleft schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:01:
[...]

Ik heb vorige week gebeld naar de klantenservice van de Mediamarkt, die zei letterlijk doe maar rustig aan met retourneren want je heb zelfs tot 42 dagen de tijd. Heb ook mijn defect al aangegeven, dit was volgens de medewerker geen enkel probleem. Het geld zou ik gewoon terug krijgen. Dat dit nu niet het geval is, is mij niet gecommuniceerd en niet mijn probleem.
Ik denk dat dit het probleem is.
Door waarschijnlijk miscommunicatie is de iPhone retour in verband met de defect. Oftewel retour voor reparatie.
Om een product binnen de bedenktermijn retour te sturen hoef je helemaal geen reden op te geven, het was dus verstandiger geweest als je niks gezegd had over het defect.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
eric.1 schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:06:
[...]

MM heeft toch zelf die WKOA termijn verlengd van 14 dagen naar 28 of zelfs 42. Dan moeten ze zich daar gewoon aan houden.
Nee, ze zijn wettelijk verplicht om onder de WKOA producten terug te nemen binnen 14 dagen. Alles wat ze daar bovenop doen kunnen ze hun eigen voorwaarden aan hangen, waaronder dus dat het product niet gebruikt mag zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanNL
alwaysleft schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:03:
[...]

Ik heb het apparaat heel kort gebruikt, als de iPhone dit probleem niet zou hebben, had ik hem niet retour gemeld.
Wat hij bedoelt is dat je 14 dagen wettelijk retour recht hebt inclusief de bij behorende rechten om het ook daadwerkelijk te testen.
Dan vult MM het aan met extra dagen onder hun eigen voorwaarden waar ik je eerder naartoe had gelinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-Z
sypie schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:25:
[...]

Een defect valt niet onder "gedenktermijn" of "zichttermijn". Daar zit natuurlijk het verschil.
Alles valt onder de bedenktermijn. Het maakt niet uit wat er aan de hand is, je mag altijd terugsturen en de koop ontbinden. Je krijgt dan je geld terug, tenzij je te ver bent gegaan met uitproberen en er daardoor waardevermindering is. Als het product (buiten jouw schuld om) defect is, is dat geen probleem.
Tsunami schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:08:
[...]

Nee, ze zijn wettelijk verplicht om onder de WKOA producten terug te nemen binnen 14 dagen. Alles wat ze daar bovenop doen kunnen ze hun eigen voorwaarden aan hangen, waaronder dus dat het product niet gebruikt mag zijn.
Die voorwaarden moeten ze natuurlijk wel van te voren kenbaar maken. Ik lees op de site alleen dat "daarbij gelden dezelfde voorwaarden als voor de standaard [...] bedenktijd (webshop).". De zinsnede dat het product ongebruikt moet zijn is alleen van toepassing voor producten die gekocht zijn in een fysieke mediamarkt-winkel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:09
alwaysleft schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:01:
[...]

Wat is precies je doel met dit topic? Een discussie lijk je niet te willen voeren want je weet blijkbaar al precies hoe het zit.

Voor het delen van een ervaring (na afronden van het hele traject) is er de ShopReview.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Tsunami schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:08:
[...]

Snap ik, maar dan had dit me verteld moeten worden aan de telefoon. Medewerker gaf zelfs als tip niet op te schieten met de retour, want ik had zelfs 42 dagen recht op geld terug volgens KS medewerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

alwaysleft schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:03:
[...]

Kortom, je bent dus blij dat ze hem voor je gaan repareren?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Tom-Z schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:11:
[...]

Alles valt onder de bedenktermijn. Het maakt niet uit wat er aan de hand is, je mag altijd terugsturen en de koop ontbinden. Je krijgt dan je geld terug, tenzij je te ver bent gegaan met uitproberen en er daardoor waardevermindering is. Als het product (buiten jouw schuld om) defect is, is dat geen probleem.

[...]

Die voorwaarden moeten ze natuurlijk wel van te voren kenbaar maken. Ik lees op de site alleen dat "daarbij gelden dezelfde voorwaarden als voor de standaard [...] bedenktijd (webshop).". De zinsnede dat het product ongebruikt moet zijn is alleen van toepassing voor producten die gekocht zijn in een fysieke mediamarkt-winkel.
Voorwaarden zijn mij niet kenbaar gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
YakuzA schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:12:
[...]

Kortom, je bent dus blij dat ze hem voor je gaan repareren?
Nee, want heb al andere telefoon gekocht >:) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
[...]

Bij online aankopen klopt dit, mits binnen 14 dagen. Daarna iets retourneren kan alleen uit coulance van de winkel. Bij een aankoop in een fysieke winkel is er volgens mij geen wet die een winkel verplicht dat ze iets terug moeten nemen, je hebt het product immers al kunnen zien.
[...]

Ik zal maar even quoten dan:
Voor aankopen gedaan op de webshop geldt in aanvulling daarop het volgende:

Voor producten die zijn gekocht in de MediaMarkt Webshop geldt een bedenktermijn van 14 dagen en kunnen binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd. Tijdens de bedenktijd dient de klant zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. De klant dient het product slechts in die mate uit te pakken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of de klant het product wenst te behouden. De klant mag het product niet gebruiken. Indien de klant van zijn bedenktermijn gebruik maakt, dient de klant het product met alle geleverde toebehoren en indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan MediaMarkt(online) te retourneren.

[ Voor 22% gewijzigd door Tsunami op 28-01-2018 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
alwaysleft schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:12:
[...]

Snap ik, maar dan had dit me verteld moeten worden aan de telefoon. Medewerker gaf zelfs als tip niet op te schieten met de retour, want ik had zelfs 42 dagen recht op geld terug volgens KS medewerker.
Ik wil je best geloven hoor, maar heb je hier ook daadwerkelijk bewijs voor?
Als je hier bewijs voor hebt dan heb je meer kans dat MM je de oplossing wil geven die je graag wilt hebben, ook handig bij een eventuele rechtsgang.
Zonder bewijs hiervan is je argument net zo waardevol als dat je inmiddels al een andere telefoon hebt gekocht en je daarom je geld terug wilt, dat wordt hem dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
JohanNL schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:17:
[...]

Ik wil je best geloven hoor, maar heb je hier ook daadwerkelijk bewijs voor?
Als je hier bewijs voor hebt dan heb je meer kans dat MM je de oplossing wil geven die je graag wilt hebben, ook handig bij een eventuele rechtsgang.
Zonder bewijs hiervan is je argument net zo waardevol als dat je inmiddels al een andere telefoon hebt gekocht en je daarom je geld terug wilt, dat wordt hem dus niet.
Ja, in telefoonlog 4 minuten staan van telefoongesprek. Neem aan dat dit soort gesprekken worden opgenomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanNL
alwaysleft schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:18:
[...]

Ja, in telefoonlog 4 minuten staan van telefoongesprek. Neem aan dat dit soort gesprekken worden opgenomen.
Ten eerste dat gesprek ergens naar een veilige plek kopiëren zodat je het niet kwijt raakt, het liefst ook in een bestandsformaat zodat het af te spelen is op een pc.
Ik zou dan het gesprek meesturen in een email naar MM waarin je weer opnieuw aangeeft dat je het geld terug wilt en dit je beloofd is in een telefoongesprek.
Argumenten als dat omdat je hiervan uit ging al een andere telefoon hebt gekocht kun je ook bijvoegen.

Dan is het hopen dat ze akkoord gaan met je voorstel om het alsnog retour te nemen en jou het volledige aankoopbedrag terug te storten.
Gaan ze nog steeds niet akkoord kun je doorgaan met mailen, bellen, langsgaan in de winkel e.d. wat je maar wilt, maar zolang jij denkt hier nog nut in te zien.
Uiteindelijk als het voor jou /casedclosed is kun je nog een review schrijven en je (on)genoegen daar laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
JohanNL schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:32:
[...]
Ten eerste dat gesprek ergens naar een veilige plek kopiëren zodat je het niet kwijt raakt, het liefst ook in een bestandsformaat zodat het af te spelen is op een pc.
Ik denk dat dat gesprek bij MM is, en niet bij TS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom-Z
Tsunami schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:16:
[...]

Ik zal maar even quoten dan:

[...]
De regels die je quote zijn een uitleg van de normale bedenktermijn van 14 dagen. Nergens blijkt dat ze specifiek zijn voor de verlengde bedenktermijn. Je moet ze dus zó uitleggen dat het klopt met wat onder de normale bedenktermijn mag, want anders zouden ze vernietigbaar zijn en zou mediamarkt de wet overtreden omdat ze niet de juiste info over de bedenktermijn geven. Met "De klant mag het product niet gebruiken" bedoelen ze hier waarschijnlijk dat je niet verder mag gaan dan nodig om de aard en kenmerken vast te stellen, en niet (zoals bij de fysieke winkels) dat het product helemaal ongebruikt moet zijn (en bovendien vervalt bij daadwerkelijk gebruik het retourrecht niet, je wordt alleen aansprakelijk voor waardevermindering). Als ze dat niet bedoelen, dan heeft TS zelfs een heel jaar bedenktijd, want is er niet aan de informatieplicht voldaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Heb inmiddels mijn klacht op klachtenkompas gezet, daar reageren ze wel snel zag ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:52
Heb je de naam nog van die persoon die aangaf dat retour geen probleem was?

Regeltjes en voorwaarden zijn allemaal leuk. Maar als een medewerker een. Redelijke afspraak met de klant maakt is die gewoon rechtsgeldig. En moet Mediamarkt het bedrag terug storten. En wat ze er dan mee doen moeten ze zelf weten.

En ik mag hopen dat geld terug gewoon een redelijk voorstel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
loki504 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:17:
Heb je de naam nog van die persoon die aangaf dat retour geen probleem was?

Regeltjes en voorwaarden zijn allemaal leuk. Maar als een medewerker een. Redelijke afspraak met de klant maakt is die gewoon rechtsgeldig. En moet Mediamarkt het bedrag terug storten. En wat ze er dan mee doen moeten ze zelf weten.

En ik mag hopen dat geld terug gewoon een redelijk voorstel is.
Nee, geen naam en helemaal met je eens. Ik heb nu contact via social media en verwachten binnen week duidelijkheid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alwaysleft
Nieuws. Krijg geld terug. Goed geholpen van Mediamarkt. Blij.

[ Voor 6% gewijzigd door alwaysleft op 29-01-2018 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Zelfs nog gebeld door Mediamarkt online hoe de klacht is afgehandeld. Nette afhandeling :)

Zou je voortaan even van de edit-knop gebruik willen maken i.p.v. te dubbel of zelfs triple posten? Thanks

[ Voor 39% gewijzigd door Perkouw op 30-01-2018 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• core_dump
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08-2024
Je had ook gewoon je noise cancellation uit kunnen zetten....

5 seconden in instellingen en een goed werkende iPhone gehad (en een hoop ergernis minder) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-06 13:39
core_dump schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 16:05:
Je had ook gewoon je noise cancellation uit kunnen zetten....

5 seconden in instellingen en een goed werkende iPhone gehad (en een hoop ergernis minder) :)
Ja en bij een iPhone 4 had hij een bumper kunnen krijgen van apple wegens slecht bereik met bellen linkerhand....kom op 8)7 8)7 , noise cancellation zit er niet voor niets....

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Pagina: 1