• lorenzolionel
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 05-03-2023
Beste tweakers,

Ik wil graag een nieuwe TV kopen maar dan wil ik eerst mijn oude TV verkopen! Ik heb alleen geen flauw idee hoeveel die waard is op het moment, kunnen jullie daar mij mee helpen? Ik heb een 47 inch nano led Full HD 3D TV uit het jaar 2012 (47LM960V-ZB) hulp wordt geapprecieerd :)

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:38

DarkSide

theres no place like ::1

Eigenlijk geen drol. :-)

2012 is toch al weer even geleden. Je moet dan net iemand hebben die een 3d TV zoekt omdat dit er nu bijna niet is. Maar meestal krijg je koopjes jagers op MP die er misschien 100,- voor over hebben.

Je zou het ook kunnen vragen bij de winkel waar je je nieuwe TV wilt kopen.
Maar reken echt niet op honderden euros'. Ookal heeft je TV toen veel geld gekost.

Prijzen zakken enorm. En mensen die een budget TV zoeken hebben dan al gauw een budget TV nieuw.

(en volgens mij zijn dit soort topics niet geoorloofd)

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• lorenzolionel
Thanks voor je reactie. Daarom wil ik nu voor een wat goedkopere TV gaan! Als ik een ongeoorloofd topic heb excuses ;(

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:38

DarkSide

theres no place like ::1

Hij wordt vanzelf gesloten indien ongewenst.
Maar waarom dan nu een goedkopere TV? Omdat hij straks niets waard is?

Je koopt een TV toch om TV te kijken of te genieten van Films of Games etc?
Ik bedoel je zoekt iets wat bij je wensen en budget past. en niet iets wat straks nog wat geld oplevert.

Mijn TV is straks ook niets meer waard. Maar in al die jaren geniet ik er wel van.
Dat beetje extra geld voor een wat betere TV ben ik dan alweer vergeten.
Heb nu een OLED en daarvoor een Plasma. En daarvoor nog een dure 36" CRT van Sony die ik voor weinig op MP heb verkocht.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• lorenzolionel
Laat ik het zo zeggen ik wil meer voor prijs/kwaliteit gaan! Ook omdat ik eventueel sneller kan upgrade inplaats van 5 jaar. De TV die ik nu heb was toen al overpriced kwam ik een stuk later achter (€2200) de Sony xe90 49 inch lijkt mij een mooie optie? Of de Samsung mu8000? 49inch

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-01 18:05

FeaR

In GoT we trust

Taxatietopics zijn inderdaad niet toegestaan op GoT.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.