Toon posts:

Reviews over klasse C software

Pagina: 1
Acties:
  • 274 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor een zo snel mogelijke reactie: vermeld de url van het artikel waar het om gaat en mention de auteur met eerst een @ en dan de username. Je vind deze door op zijn/haar naam bovenaan het artikel te klikken. Op de profielpagina zie je vervolgens een link 'Gebruikersprofiel van username', waar 'username' de nickname van de auteur is.

CCleaner install Review
@Verwijderd op het Microsoft Forum ben ik insider met de nicknaam Erik788

In deze review vat ik samen wat CCleaner in Windows doet als het geïnstalleerd wordt.
Ik zou een hele review daarover kunnen maken op die manier, maar dat is zinloos.
Mensen die Windows gebruiken gebruiken mmc.exe niet, wat als op de harde schijf staat vanaf dat Windows is geïnstalleerd. Met het TYPE C-klasse software Windows beheren, legt vaker wat plat uiteindelijk dan dat het wat oplevert aan winst voor het systeem.

Hoe het systeem te beheren als administrator is dan ook belangrijk.
Mensen met problemen op dat gebied met vragen zijn er altijd.

Ik heb de afgelopen jaren wat rootkits en andere malware blootgelegd, in systemen van mensen met problemen op het Microsoft forum.
Deze mensen hadden allemaal dezelfde kenmerken als gebruikers.

Via google zochten ze naar de foutmelding, en kwamen in de zoekopdrachten van google die een website beheerder kan instellen via google analyticus, op website terecht waar de Trojaanse paarden zo huplakee naar binnen huppelden bij die mensen.

Met als gevolg dat er rechten overgenomen werden en namespace in het register werd overgenomen.
Stations Z: kwam zo plots ineens op in Schijfbeheer, bij ene Bert, die Vissen als hobby had.

En ook was station Z soms ook plots weer verdwenen, dus dat kon maar 1 ding betekenen, in Windows maakte andere software namespace aan in het Windows register.

Waarom CCleaner google chrome mee installeert, kan je je dan af gaan vragen, pack als een 7z zip image.
Wat vindt een Redactie van een krachtige website als Tweakers daarvan?

Een website waar de ICT zijn kennis toont. Dat is niet van laag niveau.
Groeten van Erik.

P.S. update:
In dit topic maakte ik een review omdat ik die malware al eerder had uitgetest en onderzocht, hoe een rootkit en botnet in Windows te zien zijn bij een Topic Starter met kuikdelivery.

In 2016 was ik hier ook aan het reageren, en toen was er een TS met kmseldi geïnstalleerd als rootkit.
Haar computer wilde niet meer opnieuw opstarten.
Maar net als in het topic waar ik schreef over kuik als botnet, was dat aangelegd via een rootkit van kmseldi.

Nu dat was ik hier dus tegen gekomen, voor ik op Tweakers kwam wist ik niks van kmseldi.

maar ja, internet is dan open he, en ik test die rommel dan offline uit in een VM.

waarbij ik codes zag in reg en cmd bestanden enzo.
Ik ben erg benieuwd hoe jullie dat zien.
Want dan is het alleen in Windows die een computer bestuurt.
.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2018 14:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

Ik snap niet wat je doel/vraag is en snap ook niets van je zinsbouw. Het lijkt wel Engels>Nederlands via een vertaalprogramma.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja...

Dit topic is gesloten.