Toon posts:

Hoe Deathmatch in de cs 1.2 update spelen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag dat ik deathmatch bij de 1.2 update heb gekregen, dus ik wil dat wel ff proberen.
Maar kan iemand ff zeggen hoe dit werkt, want je kan alleen multiplayer kiezen en als je dan verder klikt op internet games dan krijg je gewoon die server lijst van CS te zien.

Hoe kan ik alleen Deathmatch servers laten zien? want bij filter staat hij niet.

cya,

MM

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10 22:08

Ook

Yes I can!

Het spel heet eigenlijk Death Match Classic dus je moet in dat lijstje met games zoeken naar games met DMC erachter (of filteren op DMC)

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Dat is geen deathmatch voor cs, maar een remake van quake1 voor halflife.

Verwijderd

Topicstarter
thx, net ff gedaan maar als er iets zuigt dan is het dit wel zeg!!

wat een kut spel, niet dat ik DM saai vindt ofzo want UT vindt ik wel leuk om te doen maar dit slaat echt alles!!

alleen heb ik wel super goeie pings maar dat is dan ook alles.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:26
Er zat al DM in HL voor dat dat CS er uberhaupt was |:( probeer dat maar, stuk leuker als dat DMC (dan ga ik wel Quake spelen :))

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Op vrijdag 13 juli 2001 08:53 schreef MM het volgende:
thx, net ff gedaan maar als er iets zuigt dan is het dit wel zeg!!
wat een kut spel, niet dat ik DM saai vindt ofzo want UT vindt ik wel leuk om te doen maar dit slaat echt alles!!
stay away van qw dan, het is namelijk een remake d'r van :)

Verwijderd

Op vrijdag 13 juli 2001 09:08 schreef TAG_Speedy het volgende:
Er zat al DM in HL voor dat dat CS er uberhaupt was |:( probeer dat maar, stuk leuker als dat DMC (dan ga ik wel Quake spelen :))
sterker nog, het is atm online zelfs meer fun als cs, minder spelers... meer kans dat je bekende tegenkomt... leukere potjes...
Pagina: 1