Oude video over internet en de betekenis voor de maatschappi

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb lang geleden een oude video gezien (ik dacht van de NASA) die - naar mijn herinnering - goed aangaf wat het internet was en wat de betekenis en impact op de maatschappij was.
Ik kan hem echter niet meer terugvinden.

Weet iemand welke video ik bedoel?
Of heeft iemand een andere oude video. Ik zoek hierin wel echt naar de video die de impact op de maatschappij verwoord (en niet alleen hoe het technisch werkt)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sugarlee89
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
van nasa ja, dan ga je nog wat verder terug. In 2000 was t iig nog niet zo gemeengoed als nu, toen kon ik tenminste nog naar de bank om wat te regelen en naar een festival zonder die tyfustoestellen in mn gezicht overal.

Maar wie t allemaal goed door had was David Bowie in mijn optiek.

YouTube: David Bowie predicted in 1999 the impact of the Internet in BBC inte...

1999, nou wat hij roept, kijk die interviewer. Die denkt echt wat zit jij nu te zwetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:53

defiant

Moderator General Chat
Aangezien dit een zoekvraag is voor een video en geen discussie bevat, verplaats ik hem naar FTM
AWM->FTM

Inhoudelijk zal je denk ik wel wat meer informatie moeten geven, want dit is wel een erg algemene vraag.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank!

Goede video inderdaad! Slimme vent.