Earth is nice, heaven is better...
Dit antwoord komt eigenlijk uit hardware algemeen, ik heb hem maar even gekopieerd. Foei Flox, je mag niet crossposten.
BNC wil zeggen dat je een kabel het die van D-SUB (normale monitoraansluiting) opgesplitst wordt naar 5 draden. rood/groen/blauw en volgens mij zwart/wit. Men zegt dat je er een iets scherper beeld mee creeert, maar dat kan ik niet zeggen aangezien ik die niet heb. Die kabel kost wel zo'n 80,= en moet je los kopen.
Ik heb zelf de 19" versie en ik werk op de TUE ook wel eens achter de 21" versie en beide staan op 1600x1200 en dan moet ik zeggen dat de 21" net iets fijner kijkt omdat alles wat groter is.
Ik zelf vond het prijsverschil het niet waard om de 21" te kopen. Het beeld vind ik heel erg scherp en rustig op de 19" in 1600x1200x32 @ 85 Hz.
BNC wil zeggen dat je een kabel het die van D-SUB (normale monitoraansluiting) opgesplitst wordt naar 5 draden. rood/groen/blauw en volgens mij zwart/wit. Men zegt dat je er een iets scherper beeld mee creeert, maar dat kan ik niet zeggen aangezien ik die niet heb. Die kabel kost wel zo'n 80,= en moet je los kopen.
Ik heb zelf de 19" versie en ik werk op de TUE ook wel eens achter de 21" versie en beide staan op 1600x1200 en dan moet ik zeggen dat de 21" net iets fijner kijkt omdat alles wat groter is.
Ik zelf vond het prijsverschil het niet waard om de 21" te kopen. Het beeld vind ik heel erg scherp en rustig op de 19" in 1600x1200x32 @ 85 Hz.
Verwijderd
het is groen/blauw/rood en H en V sync, als je zwart of wit wilt geef je gewoon RGB voluit of helemaal niet.
Verwijderd
Het verschil? Like DUHH! de A201HT is 2" visible groter. 
Ze zijn beide 100% vlak (ik heb de 22", een vriend heeft de 19")
Het zijn beide perfecte buisjes, echte aanraders.
Ik had ook flink wat gehoord over onzuiverheden in de hoeken, maar toen ik de mijne kocht gewoon even schriftelijk gekregen dat als ie onzuiver was ik hem meteen om kon komen ruilen, maar die ik nu heb is gewoon perfect.
Of je die extra 2" ook die 700 piek meer waard vind is jouw keuze natuurlijk...
Die kabel, het schijnt dat met zo'n kabel met 5 connectoren (ik haal de namen altijd door elkaar.
) het beeld iets scherper wordt, en ze kosten een tientje of vijf. Ik heb er nog niet zo een, maar ga er van de week zeker even voor kijken (die 50 piek kan er ook nog wel bij, na 2 mille voor de monitor zelf.
)
Veel succes met je keuze, en ik weet zeker, je zult van geen van beide spijt krijgen...
Nou ja, misschien als je de 19" koopt en later de 21" ziet, dat je denkt.. 'shit, had ik toch maar die genomen.'
Ze zijn beide 100% vlak (ik heb de 22", een vriend heeft de 19")
Het zijn beide perfecte buisjes, echte aanraders.
Ik had ook flink wat gehoord over onzuiverheden in de hoeken, maar toen ik de mijne kocht gewoon even schriftelijk gekregen dat als ie onzuiver was ik hem meteen om kon komen ruilen, maar die ik nu heb is gewoon perfect.
Of je die extra 2" ook die 700 piek meer waard vind is jouw keuze natuurlijk...
Die kabel, het schijnt dat met zo'n kabel met 5 connectoren (ik haal de namen altijd door elkaar.
Veel succes met je keuze, en ik weet zeker, je zult van geen van beide spijt krijgen...
Nou ja, misschien als je de 19" koopt en later de 21" ziet, dat je denkt.. 'shit, had ik toch maar die genomen.'
Sluit je die bnc gewoon op je videokaart aan?
Verwijderd
Dat vraag ik me ook af. Kan een bnc kabel gewoon op dezelfde in- en uitgangen aangesloten worden? Volgens mij heb je nog op je monitor een aparte (dus naast de gewone ingang) bnc-aansluiting nodig.
BNC op je videokaart is dezelfde, op je monitor zijn het vijf pinnetjes a la je aansluitingen op een coax netwerk.
Op je monitor heb je dus twee aansluitingen. Als je toevallig ook een servertje hebt, kun je je pc op bnc aansluiten en je server op d-sub en dan kun je tussen die twee switchen.
Op je monitor heb je dus twee aansluitingen. Als je toevallig ook een servertje hebt, kun je je pc op bnc aansluiten en je server op d-sub en dan kun je tussen die twee switchen.
Wie heeft zijn A201HT voor onder de 2000 betaald? Laat mij zien waar dat is aub.
Pagina: 1