Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Delay op streams

Pagina: 1
Acties:

• Ballzz
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 31-05-2021
Ik heb al langere tijd last van het feit dat ik na een tijd een delay krijg op dingen die ik via een stream kijk. (Netflix, twitch, youtube,....)

Meestal staat deze stream open op men secondary scherm. Dit is een oud VGA dewelke aangesloten is via een adapter van VGA --> HDMI. Mijn Main screen is een samsung syncmaster t220. Op dit scherm ben ik meestal aan het gamen. De delay komt meestal na een tijd (5a 10 minuten). het beeld loopt achter op het geluid.

Systeem specs:
I5 6500 processor
Nivdea Gforce 1050 Ti
KINGSTON SUV400S37240G SSD
Seagate HD 1Tb
Gigabyte Technology Co. Ltd. H110M-S2H-CF (U3E1)

Internet komt binnen via kabel en is van Proximus (snelste internet tarief).
Na wat opzoeken had ik de tip gevonden om hardware versnelling in google Chrome uit te schakelen. Dit helpt niet.
Ik krijg deze delay ook op men samsung screen als ik alleen met 1 scherm werk.

Iemand die mij kan helpen?
Nu met boston major en dergelijke is het echt niet fijn om stream te kijken....; :( :(

• danoontjeh
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19-11 19:54
Ik lees ergens dat als je een stream zou kijken, je rechts moet klikken op de video, en dan uitzetten dat hij 'html5 player' gebruikt. Valt allicht te proberen lijkt me. Zelf geen problemen met Chrome en streams.

• Ballzz
danoontjeh schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:23:
Ik lees ergens dat als je een stream zou kijken, je rechts moet klikken op de video, en dan uitzetten dat hij 'html5 player' gebruikt. Valt allicht te proberen lijkt me. Zelf geen problemen met Chrome en streams.
Weet niet goed wat je bedoelt, maar deze optie om html5-player uit te zetten bij twitch krijg ik niet.

• danoontjeh
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19-11 19:54
Ik vermoedde al dat dit het geval zou zijn, ik weet verder ook geen oplossing..
Heb je al andere browsers geprobeerd?
Ballzz schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 20:00:
[...]

Weet niet goed wat je bedoelt, maar deze optie om html5-player uit te zetten bij twitch krijg ik niet.

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:00
Heb je overclocks?

• Ballzz
danoontjeh schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:26:
Ik vermoedde al dat dit het geval zou zijn, ik weet verder ook geen oplossing..
Heb je al andere browsers geprobeerd?

[...]
Ja Bij mozilla kamp ik met hetzelfde probleem.
Neen geen overclocks. Zoveel ken ik helaas niet van computers. Vandaar dat ik hier mijn vraag stel.
Pagina: 1