Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ventilator gaat steeds af

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Waarom blijft mijn ventilator maar draaien op 45c? Is hij oververhit?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb speedfan gebruikt voor de temperaturen en temp 1 geeft 41c aan maar zodra je bijv een programma opstart dan is die gelijk boven 45c en dan begint die ventilator alweer met veel geluid maken.
Ik heb ook via de BIOS always fan on disabled. Dit heeft veel geholpen omdat die nu niet constant doordraait.

Het gaat om deze laptop: HP Pavilion 17-ab354nd
Alvast bedankt voor de hulp :)

Alle reacties

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je bent niet alleen: [google=HP Pavilion 17 fan site:hp.com]

Had je ook zelf kunnen zoeken én waarom heb je niet meer in je vorige topic gereageerd maar open je een nieuwe? ventilator versleten/defect? :?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Speedfan is sowieso zeer onbetrouwbaar waardoor het maar de vraag is wat de temps echt zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn vorige topic ging het nog een toshiba die ik nu heb vervangen.
Op die forum threads gaat het voornamelijk dat het na een bepaalde tijd dat er iets met hun fan gebeurt maar in mijn situatie is het dat de laptop 2 dagen oud is..

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Volgens mij is het een algemeen probleem met HP laptops dat de ventilatoren erg aanwezig zijn. Zoek maar eens rond.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron