Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop sleeve 13.3 inch - bescherming

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:35
Mijn vraag
...

Ik ben op zoek naar een goede sleeve bij voorkeur voor een UX430UA - GV259T
specs laptop
T.net afmetingen:
Dikte 15,9mm
Breedte 324mm
Lengte 225mm

Nou werd mij geadviseerd om bij Thule / UAG / Incipio te kijken.

Thule heeft eigenlijk alleen macbook sleeves en daar past hij helaas niet in :(. Ziet er wel super beschermend uit. Tenminste die thule die ze in de mm geprobeerd hadden.... Uit de pure specs zou het wel moeten passen namelijk....
thule gauntlet 3.0 macbook pro afmetingen:
33.5 x 3.5 x 23.5 cm

Uag
lijkt helemaal niet echt een soort sleeve te zijn, ziet er wel stevig uit!

Incipio
lijkt ook puur gefocussed op macbooks...

Wat raden jullie aan? Ik ben motor rijder, laptop gaat in sleeve in de topkoffer (in rugzak met school spullen en ipad etc) en iedere dag mee zo ongeveer.
Die extreem flexibele dingen ben ik bang dat die de laptop niet genoeg beschermen, als ik eens over hobbeltje rijd met iets teveel snelheid.

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Alle reacties

• jeorne
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-11 14:58
Heb je al een geschikte sleeve gevonden? Ik ben op het moment voor dezelfde laptop aan het zoeken..

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:35
jeorne schreef op maandag 28 mei 2018 @ 15:38:
Heb je al een geschikte sleeve gevonden? Ik ben op het moment voor dezelfde laptop aan het zoeken..
mwah... ik gebruik nu een sleeve die erg soft is, daar zijn er velen van en het heeft voor en nadelen.
Voordeel: past keurig eromheen
Nadeel: bescherming minder dan een harde sleeve en geen ruimte voor voedingskabel met blokje.
Als je echt wil kan het er trouwens wel in hoor maar ik zou het niet doen, omdat je dan een drukpunt creëert op je scherm.

Ideale wereld had ik meer zo'n harde sleeve gevonden, zoals die van Thule of UAG. Maar ja, die was er toen niet. De softe sleeve is voor in een rugzak voldoende overigens en ik zet de laptop eigenlijk nooit netjes uit, zo goed is de accu en omdat hij toch geen hdd heeft alleen een ssd kan dat ook prima.

De gekozen sleeve die ik heb: (besteld bij Alternate)
1 x DICOTA Ultra Skin PRO 13-13.3, Sleeve
(Art-nr. PNTDZN08, 1 Stuks = € 27,99) € 27,99

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)