Webcam view binnen Windows 10 zonder menu balken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H8M3CuzUaintM3
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01-03-2024
Geachte medeTweakers,

Ik ga een video opnemen met desktop view en heb daarvoor een webcam aangeschaft. Nu ben ik op zoek naar het stukje software waarmee ik het webcam beeld bijvoorbeeld rechtsonderin kan neerzetten, let wel, zonder menu balken etc. Misschien is een mooi voorbeeld een Skype sessie waarbij je het beeld van jezelf of de tegenpartij telkens kan verplaatsen.

Nu zijn we bij Tweakers natuurlijk merendeel techneuten en was ik benieuwd of iemand mij het juiste advies kan geven welke software ik daarvoor kan gebruiken?

Alvast bedankt! :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
OBS Studio, bedoel je?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Kijk desnoods ook even naar Mixer; het is misschien niet precies wat je zoekt maar je kan ook "multi stream streamen" waardoor kijkers live tot 4 streams zien op 1 kanaal.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H8M3CuzUaintM3
Kijk zoals dit: YouTube: How I Made over $300 Trading Penny Stocks Today | Step By Step Janua...
Dat hij zichzelf rechtsonderin showt maar zonder balken om dat vierkantje heen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
supra_indo schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 17:50:
Kijk zoals dit: YouTube: How I Made over $300 Trading Penny Stocks Today | Step By Step Janua...
Dat hij zichzelf rechtsonderin showt maar zonder balken om dat vierkantje heen...
Hij gebruik OBS studio, zoals je in de taakbalk kunt zien.
([google=obs studio icon])

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H8M3CuzUaintM3
Ben ermee gaan stoeien maar ik heb geen flauw idee hoe ik het beeld bottom right krijg zonder de menu balken etc... Iemand een ander idee, ik hoef alleen een vierkantje met de webcam te hebben zonder menubalken...

[ Voor 29% gewijzigd door H8M3CuzUaintM3 op 29-01-2018 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Kun je eens in een screenshot laten zien waar je nou tegenaan loopt?

Pagina: 1