Gef3 loop vast

Pagina: 1
Acties:

• Vincent_Valentine
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-06 13:23
deze week heb ik een mooie nieuwe computer gekocht en mezelf arm gemaakt door een asus v8200 te kopen.

Alleen na de installatie blijkt ie gewoon enorm vast te lopen bij bijv. 3dMark 2001. ergens op een willekeurig moment in de test staat het beeld gewoon stil en gaat het geluid soms nog eventjes door.

mijn systeem is :
AMD 1333
MSI K7T266 pro +raid
256 DDR ram
asus v8200
en de rest is niet zo belangirjk omdat het zonder dan ook werkt..

maar ja, ik heb al vanalles geprobeerd, zowel W2k als w98 laten het beeld freezen. Ook al verschillende drivers geprobeerd maar dit maakt ook niks uit.

Enige ideeen wat ik nog kan proberen te doen? of issie gewoon nie goed en moet ik er maar mee terug??

thx in advance

Verwijderd

Via 4in1 drivers geinstalled?
Laatste detonator driver geinstalled?

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 14:13
had van iemand anders nog gezien dat t aan zijn ddr geheugen lag, welk merk ddr heb je ??

Verwijderd

Komt waarschijnlijk door je 'MSI K7T266 pro +raid'.
Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem. Ik heb het al proberen te verhelpen met een biosupdate. Ik weet niet of dat heeft geholpen, aangezien mijn pc geen beeld meer gaf na die update!!

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-08 23:39

Kirpeknots

Wazzup!

Hmm. Eigenaardig probleem. De enige oplossing die ik zo 1, 2, 3 kan bedenken is ruilen met mijn Gainward GF2GTS (quadro2pro modified) >:)

• Vincent_Valentine
yeah, tis gefixed door de Via drivers te installeren.. ik dacht dat ik dat al had gedaan, maar blijkbaar had ie ze niet gepakt ofzow.. in iedergeval loopt 3dmark2001 en X-isle prima nu :)

Bedankt voor jullie hulp :)

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:40
Effe flauw doen, knap als jij wat met PC kan doen zonder HD. :7

Verwijderd

hehe LOL :P

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Altijd dat gelazer met die VIA drivers! Wat ben ik toch blij met mn Intel config [BX 133 MHz] nooit gelazer, nooit instabiel :7

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
ik heb hier @ werk ook zo'n bak staan met MSI k7t 266 pro, blijft stug vastlopen ook niet oc-ed, alles geprobeerd, ik heb het opgegeven, wijt het aan 3dmark :(

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

Verwijderd

http://www.tweakers.net/meuktracker/737

Biosupdate voor MSI mobo. Niet voor de 266, maar geeft wel aan dat het best aan je mobo kan liggen!!

• Vincent_Valentine
Op vrijdag 13 juli 2001 16:24 schreef Albinoraptor het volgende:
Effe flauw doen, knap als jij wat met PC kan doen zonder HD. :7
AAh, so that's what I've been doing wrong all the time :P

Maar ja, inmiddels blijkt dat alleen die Via drivers niet genoeg waren.. want hij loopt nog steeds vast.. Blijken wel veel apperaten op IRQ 11 te zitten, maar zelfs zonder dat alles loopt ie vast, dus dat moet niet zoveel uitmaken..

Maandag maar eens terug naar de winkel, misschien kunnen zij me verder helpen, misschien is die mobo of asus toch kaput.. of misschien neem ik wel een asus a7m ofzow..
Pagina: 1