Ik probeer een bestand te bewaren mbv Python op een mac, maar snap af en toe niets van de bestanden strucuur op de mac
textList = ["One", "Two", "Three", "Four", "Five"]
open("Users/myOutFile.txt", "w")
for line in textList:
outF.write(line)
outF.write("\n")
outF.close()
outF = open("myOutFile.txt", "w") => met deze regel bewaart hij het bestand in dezelfde directory als waar de bronpython file staat, dit werkt
outF = open("mapje/myOutFile.txt", "w")
Dit werkt ook nog dan heb ik een mapje aangemaakt op dezelfde directory als waar de bronpython file staat
Maar hoe kun je nu in een andere directory iets opslaan dit werkt niet: open("Users/myOutFile.txt", "w")
en dit niet: open("/Users/myOutFile.txt", "w") en dit niet: open("Gebruikers/myOutFile.txt", "w")
textList = ["One", "Two", "Three", "Four", "Five"]
open("Users/myOutFile.txt", "w")
for line in textList:
outF.write(line)
outF.write("\n")
outF.close()
outF = open("myOutFile.txt", "w") => met deze regel bewaart hij het bestand in dezelfde directory als waar de bronpython file staat, dit werkt
outF = open("mapje/myOutFile.txt", "w")
Dit werkt ook nog dan heb ik een mapje aangemaakt op dezelfde directory als waar de bronpython file staat
Maar hoe kun je nu in een andere directory iets opslaan dit werkt niet: open("Users/myOutFile.txt", "w")
en dit niet: open("/Users/myOutFile.txt", "w") en dit niet: open("Gebruikers/myOutFile.txt", "w")