Toon posts:

Bestanden op Macbook Pro, Macbook Pro kapot

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De videokaart van mijn Macbook Pro heeft zijn laatste pixel gegeven en reparatie kost meer dan dat hij nog waard is. Is er ook een manier om de bestanden nog terug te halen en over te zetten naar mijn nieuwe Macbook Pro?

Ik probeer mijn oude Pro op te starten wat vaak al niet lukt. Als dat wel lukt en ik kan inloggen duurt het ongeveer een halve minuut voordat hij weer op zwart gaat

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Tweakers.net is geen afhaalchinees. We willen je graag helpen, maar je moet ook zelf wat inzet tonen. Wat heb je zelf al gegoogeld ?

[ Voor 33% gewijzigd door CyberMania op 27-01-2018 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banix
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-09 23:58
Welk bouwjaar? De oudere modellen <2012 kan de harde schijf nog uit en die kan je dan even in een enclosure doen en als externe schijf mounten

You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisVN
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-09 18:44
je zou de hardeschijf kunnen uitbouwen (afhankelijk van model), en in een dock of externe behuizing kunnen stoppen.

Zo kun je vanaf een andere Mac/PC je data benaderen via usb als externe schijf...

[ Voor 6% gewijzigd door FlorisVN op 27-01-2018 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theblindman
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-09 21:56
Als het om een MacBook Pro met Thunderbolt of Thunderbolt 2 gaat, kun je Target Disk Mode gebruiken. Je sluit dan je oude MacBook met een Thunderbolt-kabel op je nieuwe MacBook aan, waarna je de bestanden over kunt zetten met Migration Assistant of met de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo74
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:01
2 Macbooks koppelen met Firewire kabel, defecte Macbook opstarten en goede Macbook opstarten met Ctrl+Y. Zo kun je vanaf de goede Macbook de HDD van de defecte benaderen als externe drive.

Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvanpruissen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-12-2024

rvanpruissen

rePear.it

<glazenbol>
2011 15inch
</glazenbol>
Pagina: 1