Verwijderd
Hoe kom je in godsnaam op dit tijdstip op de Antillen?
Ik zou me eerder druk maken over onze eigen eilandjes!
Verwijderd
Je weet maat nooit, maar ik denk dat het zo'n vaart niet loopt, want de wereld ziet dat de huidige weg niet meer kan en bereiden al alternatieven voor. Het enige nadeel hiervan is dat de arme landen een nog gotere achterstand zullen hebben op de rijke landen.
Ach ja, anders kunnen ze altijd nog met water gaan klieren om energie op te wekken. Dan wordt het water direct goed gebruikt. Ik maak me eerder zorgen voor al die arme ijsberen.... Waar moeten die nou vertroeven?
Ach ja, anders kunnen ze altijd nog met water gaan klieren om energie op te wekken. Dan wordt het water direct goed gebruikt. Ik maak me eerder zorgen voor al die arme ijsberen.... Waar moeten die nou vertroeven?
Het zee water stijgt wel ieder jaar (toch?) en over een (paar
) jaar zullen de Antillen dus wel overspoeld zijn dacht ik.....
ik kwam erop omdat een kennis daar een huisje had gekocht
Neem alvast goed afscheidOp vrijdag 13 juli 2001 09:25 schreef BAZZA het volgende:
ik mag die persoon niet zo daarom vroeg ik het eigenlijkOp vrijdag 13 juli 2001 09:29 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Neem alvast goed afscheid
Best wel jaOp vrijdag 13 juli 2001 09:38 schreef Chello200 het volgende:
Je verveeld je echt hey
Verwijderd
ehm volgens mij liggen de antillen redelijk hoog boven de waterspiegel emt bergen en al toch ?
persoonlijk maak ik me meer zorgen om zuid-holland
er is ergens in de hoek van holland een stukkie waar maar 1 duin de zee van het land scheid
als door de watersteiging die ene duin wegspoeld is nml. heel zuidholland de pineut
was laats een docu over op tv.. en de kans daarop was toch wel erg groot
persoonlijk maak ik me meer zorgen om zuid-holland
er is ergens in de hoek van holland een stukkie waar maar 1 duin de zee van het land scheid
als door de watersteiging die ene duin wegspoeld is nml. heel zuidholland de pineut
was laats een docu over op tv.. en de kans daarop was toch wel erg groot
Hmmz niet echt een discussie topic dit he? Verzin een leuke discussie topic en start hem
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()