Advies: Losse microfoon voor headset (Astro A40)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawolve
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-04-2021
Hee ik ben nieuw hier.
Ik ben op zoek naar een los microfoontje voor in mn headset. Ik heb een astro a40 en de bijgeleverde mic werkt niet goed. Ik kan alleen niet zo veel mics vinden online. Iemand die een goede weet? Prijsklasse 20 euro ongeveer

Bedankt alvast!

Kevin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danoontjeh
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09:04
Het enige alternatief wat ik zo even kan bedenken en vinden is de Antlion Modmic, maar die is wel ongeveer 3 keer je budget..
Ik vond ook dit filmpje wat problemen met je originele mic behandeld en oplost, misschien dat dat je nog helpt.
YouTube: How To Fix Astro A40 Mic Problem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Vanuit Alternatief ModMic voor niet al te veel geld, die adviseert simpelweg een simpele goedkope zoals: pricewatch: König Clip-on microfoon.

Zelf heb ik gekozen voor een microfoon op mijn bureau, en gezien ik het nog wel beetje subtiel wilde houden, deze: https://www.thomann.de/nl...zM3Tn65UN2i4aAr3nEALw_wcB (hij is ook bij bijvoorbeeld Conrad verkrijgbaar met een ander merkje erop, maar identiek uiterlijk). Komt fatsoenlijk geluid uit volgens Discord partners, geen extra kabel erbij, en ik heb de microfoon maar op één plaats nodig (en koptelefoon zelf verhuist nog weleens, maar als je microfoon ook op meerdere plaatsen nodig hebt is dit natuurlijk niet handig).

Nadeeltje is dat je gesprekspartners wel meer van het toetsenbord opvangen gezien hij daar direct achter staat.