Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk24sma
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 26-11-2024
Mijn Hp omen laptop is gisteren van een best hoog bureau gevallen op een harde vloer.

Hierbij is de linkerkant van mij laptop open gekraakt en linksboven is de behuizing om mijn scherm heen gescheurd. Ik kon wel huilen :'( .

Ik heb hem proberen op te starten maar ik hoor alleen een piepje en dan gaat die weer uit na 1 sec.

Ik heb bij hp een care pack incl. Ophaal en brengservice en ik vraag me dus af of dit soort schade vergoed kan worden. Ik heb namelijk nog garantie tot maandag :'( .

Ik heb het zelf proberen op te zoeken maar er staat vrij weinig info hierover op hun website.

Ik wil ze namelijk bellen maar dat kan ook pas op maandag.

Weet iemand misschien of dit onder garantie valt?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 27-09 22:17
Garantie lijkt me dit zeker niet. Je hebt hem laten vallen en daardoor is hij defect.

Ik weet niet of je een inboedelverzekering hebt, maar wellicht is dit hieronder gedekt, daar zou ik als eerste eens informeren.

Sterkte !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-09 14:05
Hp monteurs op locatie willen nog wel eens meewerkend zijn. Helaas als je hem moet opsturen ben je denk ik ook nog onderzoeks kosten kwijt als je hem terug wil.

Ik zou de onderdelen los bestellen op ebay om hem te refurbishen. Of op V&a plaatsen en wat geld bijleggen voor een nieuwe.

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk24sma
Dankjewel voor jullie advies.
Als ik hem namelijk probeer op te starten gaat het lampje(van de power knop) aan en mijn keyboard verlichting ook, maar na 1 seconde valt die weer uit en probeert die het steeds overnieuw. Ik hoor als ik hem aan zet ook een soort piepje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-09 14:05
Moeilijk om zo een diagnose te trekken. Indien je voor zelf reparatie gaat zou ik hem eerst even ontleden en kijken of er visueel schade is. Wellicht zit er een heatpipe door de klap tegen het moederbord waardoor hij nu sluiting maakt en niet wil doorstarten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:21

Umbrah

The Incredible MapMan

Dit is sowieso geen garantie. Simpel. Goede kans dat die LCD ook al gebroken is. Zelf reparatie bied een kans, maar waarschijnlijk is het het beste om contact te zoeken met je inboedel verzekering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is er een ram stick losgekomen? Klepje van de onderkant eraf halen (vaak twee schroefjes), en zorg ervoor dat alle ram sticks goed verbonden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk24sma
Behuizing was gemakkelijk terug te klikken. Heb hp gebeld of reparatie mogelijk is en wordt opgehaald en gerepareerd.
Pagina: 1