Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag:

Mijn iPhone 6 viel ineens uit en zei dat hij leeg was maar dat kon niet want hij stak in een powerbank die nog vol was. nu krijg ik hem niet meer aan wat ik ook doe. Ik heb al heel wat dingen opgezocht over wat ik kon doen maar niks holp.Ik heb ook al met andere kabeltjes geprobeerd en andere stopcontacten. Ik heb ook al het stof uit de Lightning-poort gehaald. weet iemand aan wat er mis is? baterij kapot? Lightning-poort kapot?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Iphone6 - IOS11.1.0.1

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Andere kabel. harde reset. ander stopcontact. stof uit oplader halen

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2018 13:39 ]

Beste antwoord (via Verwijderd op 27-01-2018 15:28)

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 15:01:
bedankt allemaal voor de tips ik had nog eens rondgezocht en dan vond ik iets. Je moest blijkbaar met een haardroger de batterij warm maken en dan werkt hij terug. mijn iPhone is nu terug opgestart.
LOL? Ik zou dat aanbod van Apple maar eens bekijken om voor 3 tientjes je batterij te laten vervangen. Klinkt als een heel gare batterij :)

https://discord.com/invite/tweakers

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeToBe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-07 13:08

BeToBe

Privacy jurist

Even voor mijn beeldvorming; plat is dialect voor leeg?

Heb je ook geprobeerd de telefoon in een laptop/desktop te stoppen? Wordt hij dan herkend of gebeurt er niks?

Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn iPhone 6 viel ineens uit en zei dat hij plat was maar dat kon niet want hij stak in een pokerbank die nog vol was.
Hier snap ik precies niets van.

Edit: Het lijkt wel alsof het hele berichtje door Google Translate gehaald is.

[ Voor 19% gewijzigd door Donstil op 27-01-2018 12:57 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BeToBe schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 12:50:
Even voor mijn beeldvorming; plat is dialect voor leeg?

Heb je ook geprobeerd de telefoon in een laptop/desktop te stoppen? Wordt hij dan herkend of gebeurt er niks?
ja sorry plat is leeg ik heb het aangepast.

Ik heb het geprobeerd maar de computer vond de iPhone niet. Ik denk dat dit komt doordat de iPhone niet helemaal kan worden uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Apple/MFI laadsysteem gebruiken. Hoogstwaarschijnlijk is de batterij gaar/plat getrokken eo de laadchip defect door Fake laders cq kabels

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Donstil schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 12:56:
[...]

Hier snap ik precies niets van.

Edit: Het lijkt wel alsof het hele berichtje door Google Translate gehaald is.
sorry voor de spellingsfouten ik heb het aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enigmafan
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

enigmafan

Front- & backend ontwikkelaar

Als je 10 seconden lang de home-knop (ronde knop onderaan het scherm) en de aan/uit knop (zijkant rechtsboven) tegelijk indrukt, wat gebeurt er dan?

[ Voor 3% gewijzigd door enigmafan op 27-01-2018 13:47 . Reden: Woordje vergeten ]

Mijn Sinterklaasspel voor de kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
enigmafan schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 13:46:
Als je 10 seconden lang de home-knop (ronde knop onderaan het scherm) en de aan/uit knop (zijkant rechtsboven) tegelijk indrukt, wat gebeurt er dan?
Ook geprobeerd helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enigmafan
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

enigmafan

Front- & backend ontwikkelaar

Tja, zoek 's rond op Google op 'iPhone 6 hard reset', wellicht zijn er nog andere manieren, maar ik geef je weinig kans...

Heb je nog garantie? Dan zou ik daar 's aanspraak op gaan maken.

Mijn Sinterklaasspel voor de kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hackus schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 13:40:
Apple/MFI laadsysteem gebruiken. Hoogstwaarschijnlijk is de batterij gaar/plat getrokken eo de laadchip defect door Fake laders cq kabels
Ik heb alleen maar officiële kabels gebruikt dus dat kan ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckremers
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 07:45
Waarschijnlijk een defecte batterij.

Airco? Warmtepomp? Inbedrijfstelling?! DM! | KremersTechSolutions.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt allemaal voor de tips ik had nog eens rondgezocht en dan vond ik iets. Je moest blijkbaar met een haardroger de batterij warm maken en dan werkt hij terug. mijn iPhone is nu terug opgestart.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 15:01:
LOL? Ik zou dat aanbod van Apple maar eens bekijken om voor 3 tientjes je batterij te laten vervangen. Klinkt als een heel gare batterij :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
redfoxert schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 15:03:
[...]

Was ik al van plan maar voor tussenoplossing was dit wel perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

redfoxert schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 15:03:
[...]

Indien er nog een Apple batterij inzit. Is die reeds eerder vervangen dan kun je geen gebruik van de serviceactie maken

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Klusjesman
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Weet je zeker dat je powerbank het wel deed. Als deze de iPhone niet heeft opgeladen, was de batterij van je iPhone gewoon leeg. Bij het opladen van een iPhone die is uitgevallen door een lege batterij duurt het een paar minuten voordat je de iPhone weer kunt gebruiken. Kan dat bij jou ook niet het geval zijn geweest? Als ik lees dat de iPhone met opgewarmde batterij het wel doet is dat wel wat ik vermoed. Wat was de capaciteit van je batterij na het opnieuw opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 14:09:
[...]

Ik heb alleen maar officiële kabels gebruikt dus dat kan ook niet.
A1400 lader en Apple/MFI kabel aansluiten, home en powerbutton indrukken tot Apple teken verschijnt, alles lekker aangesloten laten tot 30-45min na 100%. Hoor graag of het heeft geholpen. neemt niet weg dat mijn eerdere bericht de oorzaak kan zijn.

Pagina: 1