Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Vanochtend gaf Windows aan dat er een update voor mij klaar stond, deze heb ik laten installeren.
Ik blijf nu echter in een soort loop hangen: de computer start op (ronddraaiende bolletjes en Windows logo), vervolgens lijkt het alsof er een soort van pop-up scherm opent (deze is weer weg voordat hij goed en wel geopend is) en daarna zijn er de ronddraaiende bolletjes met daaronder de tekst "De vorige versie van Windows herstellen". Dit scherm staat er ongeveer een seconde, waarna de pc weer opnieuw opstart.
Ik denk dat ik inmiddels drie kwartier tot een uur bezig ben.

Iemand enig idee hoe ik verder kan komen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Soms moet je gewoon geduld hebben. Bij een kennis van me heeft het herstel 2 dagen geduurd...

Geef trouwens ook even wat meer info over je systeem.

[ Voor 23% gewijzigd door pjot1 op 27-01-2018 12:44 ]

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:09
Een uur is niet zo heel veel. SSD/harde schijf is daarnaast toevallig niet bijna vol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SSD is inderdaad bijna vol, ik heb wel voldoende ruimte vrij gemaakt zei Windows.
Nog maar even wachten dan, maar is het goed dat hij voortdurend opnieuw opstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acale
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 19:55
Heb je toevallig avira geïnstalleerd? En normaal gesproken zou dat niet hoeven, maar probeer de update te installeren onder de administrator/beheerder account