Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus een c35i en wil m graag gaan flashen naar versie 18.. wat zijn eventuele risico's bij t flashen en kun je als het fout gaat hem weer terug zetten op een oudere software versie ofzo ??

Verwijderd

da's leuk voor je maar als je hem flashed en het gaat verkeerd kan je hem weggooien.

dus wees altyd voorzichtig met unlocken.

visit <font color="FF0000">verwijderd</font>

<blockquote><font size="1">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Op die pagina staat net even te veel dingetjes die volgens de FAQ niet door de beugel kunnen. Lees: unlock tooltjes enzo.</font><hr size="1" color="FF0000"></blockquote>

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08-2025
Op vrijdag 13 juli 2001 02:28 schreef mafiasven het volgende:
ik heb dus een c35i en wil m graag gaan flashen naar versie 18.. wat zijn eventuele risico's bij t flashen en kun je als het fout gaat hem weer terug zetten op een oudere software versie ofzo ??
Tis maar wat je wilt... Waarom zou je het doen?

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

Nou, ik moet zeggen, ik heb mijn siemens c35i v5 ook geflashed naar v18, mijn accu gaat nu 2 dagen langer mee, hij is sneller, en stabieler, ik ben tevreden met het resultaat, alleen pas op, ik heb ook per ongeluk daarna de verkeerde unlock kit gebruikt, en toen was mijn c35i eigenlijk kapot, ik kreeg alleen nog maar ignition, maar dit is net genoeg om weer een nieuwe flashsessie te starten. Maar echt kapot gaan kan iets niet.
Maar, als je kort bij de siemens service centers in zoetermeer bent doen hun et voor je, en krijg je v20 eropgezet, en dat allemaal gratis

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
En is een gewone datakabel genoeg of is daar een bijzondere kabel voor nodig?

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 13 juli 2001 10:47 schreef AtHomer het volgende:
En is een gewone datakabel genoeg of is daar een bijzondere kabel voor nodig?
gewone datakabel is al genoeg :)
Op vrijdag 13 juli 2001 04:30 schreef mbvisiontt het volgende:

[..]

Tis maar wat je wilt... Waarom zou je het doen?
omdat ik nu versie 5 heb en die is behoorlijk irri met bepaalde dingen

• AtHomer
  • Niet online
Op vrijdag 13 juli 2001 11:09 schreef mafiasven het volgende:

[..]

gewone datakabel is al genoeg :)
[..]

Ik heb ook versie 5, maar wat voor irri dingen ben jij tegengekomen dan?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 13 juli 2001 11:17 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Ik heb ook versie 5, maar wat voor irri dingen ben jij tegengekomen dan?
hij start traag op, sms functie hapert als ik de t9 uitzet en ik wil dan een letter typen begint die automatisch met de 2e letter heel vaag :? allemaal van dat soort kleine dingen :)

• AtHomer
  • Niet online
Op vrijdag 13 juli 2001 11:20 schreef mafiasven het volgende:

[..]

hij start traag op, sms functie hapert als ik de t9 uitzet en ik wil dan een letter typen begint die automatisch met de 2e letter heel vaag :? allemaal van dat soort kleine dingen :)
Inderdaad best vaag... Ik moet zeggen dat ik daar geen last van heb.

Verwijderd

Als het fout gaat moet je hem gewoon terug flashen. Dus maak gewoon een complete backup van je oude software versie. Dan is er nix aan de hand.... :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 13 juli 2001 11:21 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Inderdaad best vaag... Ik moet zeggen dat ik daar geen last van heb.
ik dus wel ;) en als het lukt met flashen dan weet ik voor de m35i van de postbank straks ook genoeg :)

• AtHomer
  • Niet online
Op vrijdag 13 juli 2001 11:29 schreef mafiasven het volgende:

[..]

ik dus wel ;) en als het lukt met flashen dan weet ik voor de m35i van de postbank straks ook genoeg :)
Ja, dat flashen kan zo zijn voordelen hebben. Maar dan vraag ik me weer af of de simlock er dan ook gelijk af is of niet. (Je vervangt immers alle software op de phone, of niet?)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 13 juli 2001 11:29 schreef -VnCnT- het volgende:
Als het fout gaat moet je hem gewoon terug flashen. Dus maak gewoon een complete backup van je oude software versie. Dan is er nix aan de hand.... :)
en hoe maak ik zo;n backup van me oude versie?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 13 juli 2001 11:34 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Ja, dat flashen kan zo zijn voordelen hebben. Maar dan vraag ik me weer af of de simlock er dan ook gelijk af is of niet. (Je vervangt immers alle software op de phone, of niet?)
de simlock is er dan ook af want je unlockt hem dan 1 keer helemaal en dan gooi je er v18 op dus is de hele lock weg niet alleen de sp lock :)

• Kev0867
  • Laatst online: 12-12-2020
ik wil de nieuwste software(3310) in mijn 8210 krijgen, maar d8 dat het een groot risico was, dus deed ik dat maar niet, maar als ik het zo eens hoor...dan doe ik dat wel binnenkort :)

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08-2025
Op vrijdag 13 juli 2001 11:09 schreef mafiasven het volgende:
Wat als je de winkel waar je de phone hebt gekocht lief aankijkt, en zegt dat je graag een nieuwe software versie c35 wilt hebben... Met beetje geluk word je geholpen aan een nieuwe phone voor beetje geld en is alles iig goed, plus goedkoop een nieuwe... :7 :)

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

Ik heb mijn c35i helemaal gewist. Hij is op dit moment helemaal dood. Zelfs het opladen van de batterij kan hij niet meer. De ignition toets doet het overigens wel.

Zou iemand mij de naam van een proggie kunnen geven / mailen waarmee het flashen wel lukt. Met siemens service tool 1.7 ging het namelijk helemaal niet.

Verwijderd

Op donderdag 04 oktober 2001 12:36 schreef Burlap het volgende:
Ik heb mijn c35i helemaal gewist. Hij is op dit moment helemaal dood. Zelfs het opladen van de batterij kan hij niet meer. De ignition toets doet het overigens wel.

Zou iemand mij de naam van een proggie kunnen geven / mailen waarmee het flashen wel lukt. Met siemens service tool 1.7 ging het namelijk helemaal niet.
keb een reparatie pakket,
hier kun je hem downloaden, handleiding zit er bij,
<font color=blue>URL weggehaald; unlock-gevallen staan we hier niet toe (FAQ). Voor de volledigheid een Officiële Waarschuwing</font>

en voor de mensen die de telefoon willen flashen,
de simlock zit er dan helemaal op, gewooon ff unlocken met dit progje, <font color=blue>URL removed</font> is voor alle versies,

Greetz gsm unlocker

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 01 februari 2002 23:26 schreef gsmunlocker het volgende:

[..]

keb een reparatie pakket,
hier kun je hem downloaden, handleiding zit er bij,

en voor de mensen die de telefoon willen flashen,
de simlock zit er dan helemaal op, gewooon ff unlocken met
Greetz gsm unlocker
hmmzz leer jij de faq eerst eens lezen ;)
zulke unlock url's worden hier niet toegestaan :) :+

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:56

Jaymz

Keep on moving !

-> Oud topic.

Checking 'de reparatieset'
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.