De komst van Refereum

Pagina: 1
Acties:
  • 325 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe denken jullie over de komst van een platform zoals Refereum? Weer een platform erbij of gaat dit bijvoorbeeld de huidige playstation store en daarmee de hoge prijzen op den duur vervangen.

Zelf ben ik mij er wat in gaan verdiepen en zie echt veel mogelijkheden voor gamers en streamers maar uiteindelijk ook voor media bedrijven die niet miljoenen aan advertisement kunnen uitgeven. Neem bijvoorbeeld een Fortnite (wat ook op Refereum te vinden is) Dit spel is echt al een hype mede door dit platform.

Punten verdienen door te streamen, streams bekijken of te gamen om die vervolgens in te wisselen voor nieuwe spellen...is ook voor de low budget gamer die geen 100 euro per spel kan missen erg interessant!

[ Voor 3% gewijzigd door Microkid op 26-01-2018 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 20:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dit is een verkapte ICO / cryptocurrency dus je had het mogen mogen posten in Themaforum: Cryptocurrencies

Dat gezegd hebbende; je denkt toch zeker zelf niet dat een platform, gebaseerd op "gebakken lucht" en verhandelbare coins die in 2-tier worden uitgedeeld. Sterker nog, als ik morgen 90% van de ICO opkoop (grofweg 20 miljoen dollar), hou ik alle muntjes gegijzeld en als ik die wil verkopen, wordt jouw "inruil" voor een spel misschien wel $130 dollar vanwege de dan geldende koers.

Dus nee, het komt op mij over als een Ponzi-scheme waar we redelijk laat mee bent want je kan al maanden meedoen op invite-niveau dus de kans dat je met jouw URL nog enige "waarde" scoort, zal erg laag zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door MAX3400 op 26-01-2018 22:07 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:56

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Referall spam. Dicht.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.