Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1033875

Topicstarter
Hallo, mijn touchpad werkt niet meer sinds ik mijn laptop open heb gemaakt om stof uit de fan te halen (was 100 graden en viel steeds uit! maar is nu 40 graden).

Laptop:
Windows 10 Pro x64 & Windows 7 Pro x64 dualboot
Intel Core I5-2430m @2.40GHz
8gb ddr3 ram
750gb 5400rpm hdd
Geforce GT520MX
Asus K53SC-SX404V

Geprobeerd:
Het kabeltje er 4x opnieuw ingedaan. Poortje van de kabel schoongemaakt. Alles opnieuw verbonden. Windows geherinstalleerd

Iemand nog een oplossing zonder het kabeltje te vervangen :?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorisjan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01-08 16:24
is de touchpad aanwezig in apparaatbeheer?

indien nee: mechanische / electrische storing.

indien ja: knopje om touchpad uit te schakelen (fn+F2 of fn+F3 meestal) eens proberen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1033875

Topicstarter
Ik zie hem niet in apparaatbeheer staan, maar als ik op beeld > verborgen apparaten weergeven klik zecht hij dit bij ps/2 compatibele muis (Vaak het touchpad): 'Dit apparaat is niet aanwezig, werkt niet goed, of niet alle stuurprogramma's ervoor zijn geïnstalleerd. (Code 24)'. Zou het trouwens ook kunnen komen omdat er een blauw stukje van de kabel loslaat? Heb de witte kabel, waar normaal zo'n blauw dingetje opzit, maar die blauwe valt er bijna vanaf! Zou ik daar isolatie plakband op kunnen doen? Heb ooit van dat plakband op de bios batterij gedaan omdat die steeds uit het slotje schoot, dus lijkt me dat het wel kan?

Edit: In bios gekeken of hij ingeschakeld was, maar die zecht dat hij niet is verbonden

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 1033875 op 27-01-2018 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisjan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01-08 16:24
lijkt me duidelijk dan...