Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• los-palos
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 27-06 22:06
Ik heb in de woonkamer 10 trust rgb leds pots die ik aanstuurt via de ics 2000 van Kaku. Ik kan ze via een scène allemaal tegelijk aan of uit etten en ik kan de lampen per stuk dimmen of van kleur veranderen.

Ik zoek me echter wezenloos naar een functie om de 10 lampen te groeperen en zo als 1 lamp te kunnen bedienen, zodat ze allemaal precies dezelfde kleur hebben en ik ze even snel iets kan dimmen ipv 10 schuiven moet verzetten.

Weet iemand of ik ergens gruwelijk overheen kijk? Ik kan me niet voorstellen dat deze optie ontbreekt.
...

Ics-2000, trust ZLED-RGBG6
...

Alle reacties

• tricobalt
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 22-08 20:55
Zigbee groep staat nu in de App.
Plusje in kamer indrukken, dan Zigbee lijn, dan Zigbee groep.

Groet,
Trico

Apple iPhone XS HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True