Toon posts:

Iphone 6 Politie

Pagina: 1
Acties:
  • 922 views

Verwijderd

Topicstarter
Hmm

[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2018 21:02 ]

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:51
Als je niks te verbergen hebt, waarom zou je dan je pincode niet afgeven?
Kennelijk heb je iets te verbergen, anders zie ik geen enkele reden om 1 dit topic te starten 2 de politie je uitnodigt voor een verhoor.
Really, moet dit? 8)7 Iets meer respect voor de politie tonen zou je een hoop problemen kunnen besparen.

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Maak je inderdaad geen zorgen om je pincode; als ze echt iets van je willen/moeten, wordt er nu een kopie van je iPhone gemaakt en daar kunnen ze dan later op terugvallen indien je wel officieel wordt verdacht van een strafbaar feit (overtreding of misdrijf).

Wat me meer intrigreert; je bent wel vrijwilig naar het bureau gegaan en daarna gebruik gemaakt van zwijgrecht of andere juridische regels om niet mee te werken; maar ben je naar het bureau gegaan omdat de politie dit beleefd aan je vroeg?

Ik lees namelijk nergens dat je verdachte bent want als dat wel zo is, hoef je namelijk helemaal niet mee te werken (nadruk: hoef!!) en had je ook gewoon op de bank kunnen blijven zitten met je iPhone, rustig afwachtend totdat je een brief van het OM krijgt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Volgens mij kun je via de iCloud.com foto's ed gewoon via het web verwijderen van je telly of zelfs je complete iPhone wipen. Moet je natuurlijk niet te lang mee wachten. Maar ik weet niet of dit wel mag ook als je nog geen echte verdachte bent. Als je al een kopie van je telly hebben gemaakt; is het niet 100% zeker of ze zonder je pin er wel bij kunnen. Ik geloof dat je opslagruimte standaard encrypted is. Dus als ze al een kopie maken, dan is die data onleesbaar zonder je pincodesleutel.

Een vingerafdruk mag je niet weigeren om te unlocken; dus je mag duimen dat je die unlock-optie niet hebt geactiveerd; je pincode geven mag je wel weigeren.

[ Voor 90% gewijzigd door CyberMania op 26-01-2018 20:53 ]

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 17:23
Maar ehm even iets anders. Je hebt mensen opgelicht of geprobeerd mensen op te lichten? En je dealt in hash en wiet?

Niet dat het er toe doet voor de vraag die je stelt over je iPhone, maar omdat je het er zelf over begint ben ik wel benieuwd wat hier nou aan de hand is?

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:42
De politie zou erin kunnen komen mochten ze dat echt willen. Ik zou meewerken als ik jou was.

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Goed verhaal, ik heb de politie ook even via Facebook en twitter dit topic doorgestuurd wellicht kan het “politie vrouwtje” dit aanvullen in het onderzoek naar jou persoontje met je eigen input, dat scheelt zij ook weer wat “bullshit”

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• Bartosy
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:12
Breezers schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 20:55:
Goed verhaal, ik heb de politie ook even via Facebook en twitter dit topic doorgestuurd wellicht kan het “politie vrouwtje” dit aanvullen in het onderzoek naar jou persoontje met je eigen input, dat scheelt zij ook weer wat “bullshit”
met een ip adres zullen ze al een eindje komen. wel apart aan de ene kant moeten wij serieus blijven maar hij mag een handhaver van de wet wel beledigen. meten met dubbele maatstaven.

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:11
als je niks te verbergen hebt kan je toch best je pincode geven?
of ben je wel een oplichter?

Verwijderd

Topicstarter
Aggressor schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 21:02:
als je niks te verbergen hebt kan je toch best je pincode geven?
of ben je wel een oplichter?
Ik ben geen oplichter maar als het toch naar een onderzoek afdeling gaat kunnen ze het zelf maar onderzoeken. Ik ga hun niet helpen. Mijn werk is geen Politie.

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Kan iemand mij vertellen waar dit over gaat?

TS heeft start post gewist....

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wat is de strekking van de topicstart? Dit topic is vrij zinloos zonder context :X

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Verwijderd

Topicstarter
Graag slotje.

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:11
Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 21:04:
[...]

Ik ben geen oplichter maar als het toch naar een onderzoek afdeling gaat kunnen ze het zelf maar onderzoeken. Ik ga hun niet helpen. Mijn werk is geen Politie.
beetje vreemd vind ik ... dit werkt alleen maar tegen je.
als je toch niks te verbergen hebt... kan je net zo goed mee helpen ?

dit zegt al genoeg voor mij

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Goed, als de TS z'n berichten leegmaakt, heeft dit topic ook weinig zin.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.