Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
volgens mij zijn dat gewoon hele ouwe fans want ik heb xe niet na kunnen tracen met dat nr
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Wat is er verkeerd aan die combinatie dan?Op vrijdag 13 juli 2001 11:00 schreef DE_Michiel het volgende:
2 X PANAFLO FANS 80MM + 1 X 120MM INCL FINGERGUARDS
lekkere combinatie
Ik vat hem ff niet.
je koopt eeen 80mm fan en je krijgt eeen 120mm fan rara waarom verkeerde kombi.Op vrijdag 13 juli 2001 20:10 schreef Nicap het volgende:
[..]
Wat is er verkeerd aan die combinatie dan?
Ik vat hem ff niet.
omdat het er niet uit ziet
er staat toch duidelijk dat het 2 * 80mm en 1 120 mm fan is,
+ 2* 80 mm en 1 * 120 mm fanguard.
waarom ziet dat er niet uit dan?
tis toch wel zow handig als je een 80mm fanguard op een 80mm fan zet. 120mm ziet er niet uit. ennuh wat heb je aan een 120mm fingerguard als je geen 120mm hebt. ik toevallig wel, maar stel je hebt geen 120mm fan dan heb je gewoon nix an dat roostertje.Op vrijdag 13 juli 2001 23:36 schreef the12be het volgende:
,huh,
er staat toch duidelijk dat het 2 * 80mm en 1 120 mm fan is,
+ 2* 80 mm en 1 * 120 mm fanguard.
waarom ziet dat er niet uit dan?
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
lezen blijkt nog steeds vrij moeilijk ...
(deze topic is wel leuk voor de verkoper van 't zooitje lekker veel reclame)
(deze topic is wel leuk voor de verkoper van 't zooitje lekker veel reclame)
Dat lezen is op got idd erg moeilijk. Kijk maar eens naar die nieuws items op tweakers bijvoorbeeld. Bij elk item is er wel iemand die met iets reageerd wat helemaal niet hoeft omdat dat al in het topic stond.
Das dus net als dit. Het staat er toch duidelijk zat?
Das dus net als dit. Het staat er toch duidelijk zat?
Verwijderd
Waarom zou iemand die Panaflo fans weg willen doen? Oftewel: hij is er niet tevreden over... en aangezien Panaflo's meestal gekocht worden om het aantal dB te verminderen zullen ze wel niet zo stil zijn. Aan de andere kant kan het wel een leuke koop zijn als lawaai je nix uitmaakt en je gewoon merkfans wilt hebben voor goede performance.
Pagina: 1