Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:54
Ik zoek een?
Ik ben aan t kijken naar een nieuwe tv. Kom uit op de pricewatch: Sony Bravia KDL-40WE660 Zwart. 40 inch is prima in de woonkamer, geluid boeit niet, gaat via de Denon, 1 HDMI is dus genoeg.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik twijfel enorm. We hebben nu een pricewatch: Sharp Aquos LC-32DH77E Zwart uit 2009 die t nog prima doet. Stoor me alleen aan t enorme lompe design en het energiegebruik (150 watt als ie aan staat). Voor mij genoeg redenen om hem te vervangen na deze tijd. Sony heeft mooie dunne bezels, goede beeldkwaliteit volgens de reviews en een stuk lager energieverbruik (60 watt). Wat ik me afvraag is in hoeverre de huidige technologie superieur is aan die van zegmaar 10 jaar geleden. De Sharp was toen echt een goede tv, met een goed scherm.
- Is zwart veel zwarter?
- is het contrast beter?
- is de kijkhoek beter?

Ergo: ga ik veel verschil merken (buiten de 8 inch verschil) of is het zonde van mijn geld? 8)

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
caspervc schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 17:35:
Ik zoek een?
Ik ben aan t kijken naar een nieuwe tv. Kom uit op de pricewatch: Sony Bravia KDL-40WE660 Zwart. 40 inch is prima in de woonkamer, geluid boeit niet, gaat via de Denon, 1 HDMI is dus genoeg.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik twijfel enorm. We hebben nu een pricewatch: Sharp Aquos LC-32DH77E Zwart uit 2009 die t nog prima doet. Stoor me alleen aan t enorme lompe design en het energiegebruik (150 watt als ie aan staat). Voor mij genoeg redenen om hem te vervangen na deze tijd. Sony heeft mooie dunne bezels, goede beeldkwaliteit volgens de reviews en een stuk lager energieverbruik (60 watt). Wat ik me afvraag is in hoeverre de huidige technologie superieur is aan die van zegmaar 10 jaar geleden. De Sharp was toen echt een goede tv, met een goed scherm.
- Is zwart veel zwarter?
- is het contrast beter?
- is de kijkhoek beter?

Ergo: ga ik veel verschil merken (buiten de 8 inch verschil) of is het zonde van mijn geld? 8)
Welke reviews?
UItgaande van de voorganger van de Sony zal het antwoord ja, hangt ermee samen dus ja en waarschijnlijk niet zijn ...
Zou eerder voor een van deze kiezen pricewatch: Samsung UE40MU6100 Zwart / pricewatch: Samsung UE40MU6120 Zwart

Op 43" zijn ook nog wat opties en dit zou ook weleens een verborgen 'juweeltje' kunnen zijn pricewatch: Panasonic TX-39EW334 Zwart (ook bij oa. Amazon en Otto te krijgen)

[ Voor 15% gewijzigd door apis29 op 26-01-2018 22:32 ]