Toon posts:

Reageren voor modderen... :-(

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
|:( Doe ik het weer: ik modder door een hele draad, zie ik onderaan plots iets waar ik ff moet moet reageren... Uitkomst: er staat een reactie die in aanmerking komt voor een max. score van 1 en mijn modderaties kan ik wel schudden! |:(

Misschien een ideetje: als je een draad nog niet hebt gemod ff een popup laten zien met "je hebt de draad nog niet gemodereerd, weet je zeker dat je een reactie wilt posten? Hierna is modereren niet meer mogelijk!" o.i.d. En dan eventueel met een optie dat je het uit kunt zetten in je prefs? Of is dit 3×niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:14
Ik denk dat het makkelijker zou zijn als je deze melding in je prefs aan moet zetten wil je hem gebruiken. Of inderdaad gewoon (net als i doe :) ) naam opschrijven van de persoon waar je op wilt reageren en die dan na je moderatie die ff opzoeken en reageren :)

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 13 juli 2001 08:18 schreef wauskes het volgende:
Ik denk dat het makkelijker zou zijn als je deze melding in je prefs aan moet zetten wil je hem gebruiken. Of inderdaad gewoon (net als i doe :) ) naam opschrijven van de persoon waar je op wilt reageren en die dan na je moderatie die ff opzoeken en reageren :)
Nou, ik doe meestal zo: ik klik op het reageer knopje, voeg een evt. quote in en type mijn verhaaltje. Dat laat ik dan gewoon staan totdat ik de draad heb gemod, daarna klik ik pas op de "reactie plaatsen" button.

Alleen gaat dat de laatste tijd nogal vaak mis :(

En een optie dat je het AAN kunt zetten in je prefs mag ook, i.p.v uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb, euhm, eigenlijk het idee dat een cursus zelfbeheersing hier meer aan de orde zou zijn. :P ;)

Nee, eerlijk gezegd denk ik dat, stel dat N alle users bij T.net zijn, N-1 users zo'n popup bloedirritant zouden vinden. >:) Is het nu echt zo'n groot probleem?

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:14
Precies en daarom dus een optie die je aan kan zetten :P

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 13 juli 2001 12:11 schreef Thor-korenwolf het volgende:
Ik heb, euhm, eigenlijk het idee dat een cursus zelfbeheersing hier meer aan de orde zou zijn. :P ;)

Nee, eerlijk gezegd denk ik dat, stel dat N alle users bij T.net zijn, N-1 users zo'n popup bloedirritant zouden vinden. >:) Is het nu echt zo'n groot probleem?
Nou okee, een cursus zelfbeheersing bij het reggen op T.net mag ook :P

Maareuh, ik bedoelde ook eigenlijk een optie die standaard uit staat. Het is inderdaad niet zo'n groot probleem. Ik irriteerde mezelf een beetje door 2× binnen 5 min. dezelfde fout te maken }:O

/me vind wel dat Thor een beetje te moeilijke wiskundige berekeningen aan z'n verhaal toevoegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Waarom kun je niet gewoon lekker modden in je eigen draad, er reageren misschien een 10-tal mensen, er modden misschien wel een 100-tal mensen, je kunt hooguit je eigen thread proberen omhoog te krijgen, maar ja, dat gaat meestal toch meteen de andere kant op.

Gewoon lekker kunnen modden in artikelen waar je gepost hebt. De zooi die je ervan krijgt is echt gering denk ik. Die paar +1-tjes zijn zo weg te werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op vrijdag 13 juli 2001 21:44 schreef TheGhostInc het volgende:
Waarom kun je niet gewoon lekker modden in je eigen draad, er reageren misschien een 10-tal mensen, er modden misschien wel een 100-tal mensen, je kunt hooguit je eigen thread proberen omhoog te krijgen, maar ja, dat gaat meestal toch meteen de andere kant op.

Gewoon lekker kunnen modden in artikelen waar je gepost hebt. De zooi die je ervan krijgt is echt gering denk ik. Die paar +1-tjes zijn zo weg te werken...
Tja, ik heb vroeger ook ooit eens zoiets gezegd en hoewel ik denk dat de meesten hier serieus en goed mee om zouden gaan, ben ik er niet meer voor.
Nu vechten moderators al tegen draden die compleet verkeerd gemodereerd staan, om ook de draden waarin je zelf gereageerd hebt vrij te geven voor moderatie, is dan eigenlijk alleen olie op het vuur.

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ach ja, krijgen we waarschijnlijk dadelijk weer het supermod verhaal :) .
Maar aangezien we toch al de laatste tijd lekker met 'levels' bezig zijn, waarom laten we dat niet toe voor mensen die al flink wat gepost of gemod hebben, als bv. je karma boven de 100 staat ofzo, dan heb je toch wel de ergste mensen eruit gefilterd.

Naja, een popup-je is misschien ook al voldoende, maar misschien kan iemand gewoon een proggie schrijven dat elke keer als je op een button drukt er komt te staan:
"Weet U het wel zeker"

* TheGhostInc , hee dan is M$ toch nog niet zo heel gek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 23:09
nah gewoon altijd kunnen modden behalve jouw reactie en eventueel de reactie waar jij een reply op geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 14 juli 2001 18:43 schreef Kaap het volgende:
nah gewoon altijd kunnen modden behalve jouw reactie en eventueel de reactie waar jij een reply op geeft.
te hoge serverload krijg je dan, want dan moeten eerst alle childs doorlopen worden om te kijken of je mag modden.
Pagina: 1