Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop gezocht [€700-800]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Ik gebruik de laptop voornamelijk voor dagleijks gebruik, studie en bekijken films. Momenteel game ik niet aangezien het drukkere studie periode is. Maar uiteindelijk wil ik wel die mogelijkheid hebben. Hieronder versta ik dan wel niet hardcore gamen in de beste graphics, hiervoor heb ik mijn playstation al. Maar hij mag dus toch wat aankunnen (zeker dedicated grafische kaart).

Wat is je budget?
Een budget om een beide max. 700-800 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het grootste deel van gebruik zou thuis zijn, maar hij moet toch relatief makkelijk in gebruik onderweg zijn. Vandaar ook de voorkeur voor formaat 15 inch.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Hieronder heb ik al twee laptops bij elkaar gezocht waar mijn oog op viel, deze zijn wel onder mijn budget gezien beide modellen in Belgie goedkoop te vinden zijn door solden, respectievelijk €599 en €639.
Ik heb geen voorkeur voor ACER, aangezien ik in het verleden hier al problemen mee had.

Minimum vereisten zijn:
-I5 processor
-Dedicated Grafische kaart
-SSD, fatsoenlijke hybride of op zijn minst de optie om SSD erin te plaatsen.
-Full HD scherm
-Webcam en microfoon ingebouwd

#ProductPrijsSubtotaal
1Asus R541UV-DM1121T-BE€ 599,-€ 599,-
1Medion Erazer P6661 (30020571, Azerty)€ 719,-€ 719,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.318,-

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:00
Als je meer budget hebt zou ik zeker kijken naar een nieuwere generatie i5 of een hogere zodat je 4 cores hebt i.p.v. 2. Die Medion heeft een 2 generaties oude i5.

Met dit budget moet het lukken om een i5 (7xxx serie te vinden met 4 cores of een 8xxx serie) een 256GB SSD of 128GB SSD + HDD, 8GB ram en misschien zelfs een gtx 1050 (al dan niet 4GB).

pricewatch: Medion Erazer P6689 (30022674, Azerty) bijvoorbeeld? Lijkt me op vrwijwel elk punt beter dan die andere twee (maar is wel maar net binnen budget)

[ Voor 27% gewijzigd door Philip Ross op 26-01-2018 15:28 ]

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Ik heb net deze binnen: http://www.mediamarkt.nl/...n515-51-5048-1524547.html

i5
SSD + HD
FHD IPS scherm
GTX 1050 4GB
Verlicht toetsenbord.

[ Voor 8% gewijzigd door Señor Sjon op 26-01-2018 15:55 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Verwijderd

Ik heb zelf nog een laptop te koop.
Het gaat om de MSI GL62-6GF.

Hij staat eventueel ook op Marktplaats.