Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
[Amateur] 1080p beelden van action cam bewerken in Premiere Pro CC/After Effects & foto's bewerken in Lightroom/Photoshop & ook gamen (WoW, Overwatch, CS:GO)
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1000. Excl verzendkosten & excl eventuele randapparatuur. Ik zou het graag zelf willen bouwen, maar als dat wordt afgeraden dan ook excl. assemblage
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb de volgende randapparatuur nog van voor de oorlog in de kast liggen. Mocht het nodig zijn dit te upgraden, dan graag even in een apart lijstje voor mij zetten
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb het topic Geschikte onderdelen doorgenomen, BBG & verschillende topics hier al gelezen
Echter is dit mijn allereerste PC build dus kan zijn dat er helemaal niks van klopt of slechte combinaties of helemaal niet de meeste bang for buck, sorry daarvoor en wees niet te hard voor mij! Alle hulp & tips zijn welkom
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een stil systeem
Ga je overklokken?
Nee, lijkt mij niet nodig
Wat verwacht je van ons?
Is dit de beste RAM voor de Ryzen? Ik had gelezen dat dit nogal nauw luistert, maar dat alles onder 14,00ns goed zou moet werken met de Ryzen CPU's. Klopt dat?
Graag het maximale halen uit het budget voor de genoemde doeleinden & enigszins future proof maken, dat ik er nog wat onderdelen in kan uitwisselen in de toekomst zonder gelijk een heel nieuwe PC te moeten aanschaffen
[Amateur] 1080p beelden van action cam bewerken in Premiere Pro CC/After Effects & foto's bewerken in Lightroom/Photoshop & ook gamen (WoW, Overwatch, CS:GO)
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1000. Excl verzendkosten & excl eventuele randapparatuur. Ik zou het graag zelf willen bouwen, maar als dat wordt afgeraden dan ook excl. assemblage
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb de volgende randapparatuur nog van voor de oorlog in de kast liggen. Mocht het nodig zijn dit te upgraden, dan graag even in een apart lijstje voor mij zetten
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | WD Elements SE Portable USB 3.0 1TB Zwart | € 53,49 | € 53,49 |
| 1 | Iiyama ProLite E2407HDS-1 Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | LG Flatron W2261VP-PF Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Logitech G19 Gaming Keyboard (Qwerty) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Razer Deathadder Elite - Zwart | € 68,50 | € 68,50 |
| 1 | Steelseries Mists of Pandaria Monk Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Steelseries 3Hv2 | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 121,99 | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb het topic Geschikte onderdelen doorgenomen, BBG & verschillende topics hier al gelezen
Echter is dit mijn allereerste PC build dus kan zijn dat er helemaal niks van klopt of slechte combinaties of helemaal niet de meeste bang for buck, sorry daarvoor en wees niet te hard voor mij! Alle hulp & tips zijn welkom
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 177,10 | € 177,10 |
| 1 | Asus Prime B350-Plus | € 90,35 | € 90,35 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 GAMING 6G | € 320,- | € 320,- |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 105,- | € 105,- |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C8G4D26BFSEK | € 166,- | € 166,- |
| 1 | be quiet! Pure Power 10 CM 400W | € 54,95 | € 54,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 79,90 | € 79,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 993,30 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een stil systeem
Ga je overklokken?
Nee, lijkt mij niet nodig
Wat verwacht je van ons?
Is dit de beste RAM voor de Ryzen? Ik had gelezen dat dit nogal nauw luistert, maar dat alles onder 14,00ns goed zou moet werken met de Ryzen CPU's. Klopt dat?
Graag het maximale halen uit het budget voor de genoemde doeleinden & enigszins future proof maken, dat ik er nog wat onderdelen in kan uitwisselen in de toekomst zonder gelijk een heel nieuwe PC te moeten aanschaffen
AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm