Toon posts:

brander probleem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik wil branden en de files ervoor geselecteerd heb dan zegt hij dat de e-schijf (brander)
al in gebruik is door een ander programma.

Ik heb een sony crx140e 8x32x

Verwijderd

Heb je sinds kort een nieuw burn programma geinstalleerd ??

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2025
Het kan ook zijn dat een virusscanner de schijf lockt.

Schakel tijdens het branden eventueel de viruschecker uit...

Verwijderd

vanwege No reation zou ik het even uitleggen.

Wat ik bedoel is; heb je het probleem sinds je een nieuw burnprogramma hebt geinstaleerd.

Het is namelijk zo dat als je sommige oude programma's verwijdert niet alle bestanden worden weggehaald. Als je dus daarna een nieuw programma installeerd kan dat tot irritante foutmeldingen leiden. dit kan je voorkomen door het oude programma te verwijderen met bv. northon cleansweep. Die verwijdert echt alles van het oude programma. hopelijk verhelpt dit je probleem

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 13 juli 2001 01:42 schreef GraveR het volgende:
Het kan ook zijn dat een virusscanner de schijf lockt.

Schakel tijdens het branden eventueel de viruschecker uit...
Ik heb norton.. Bedankt voor de tip.. Zal het meteen uitproberen

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 13 juli 2001 01:38 schreef socket het volgende:
Heb je sinds kort een nieuw burn programma geinstalleerd ??
nee die staat al een tijdje op mijn compie (1,5 maand)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 13 juli 2001 01:49 schreef socket het volgende:
vanwege No reation zou ik het even uitleggen.

Wat ik bedoel is; heb je het probleem sinds je een nieuw burnprogramma hebt geinstaleerd.

Het is namelijk zo dat als je sommige oude programma's verwijdert niet alle bestanden worden weggehaald. Als je dus daarna een nieuw programma installeerd kan dat tot irritante foutmeldingen leiden. dit kan je voorkomen door het oude programma te verwijderen met bv. northon cleansweep. Die verwijdert echt alles van het oude programma. hopelijk verhelpt dit je probleem
Bedankt voor jouw tip! ik zal beide checken, als een van de tips heeft gewerkt zal ik het effe posten.

Bedankt!
Pagina: 1