Alternatieven voor Huifkar Verzendservice

Pagina: 1
Acties:
  • 7.711 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLTN
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-01 05:42
Ik wilde iets uit Duitsland naar de Huifkar Verzendservice laten sturen, maar helaas zijn ze sinds eergisteren bezig met een verbouwing van hun website en ik kan geen e-mailadres of telefoonnummer van hun vinden.

Hebben jullie die toevallig wel of weten jullie een alternatief?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:09

g0tanks

Moderator CSA
BLTN schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:06:
Ik wilde iets uit Duitsland naar de Huifkar Verzendservice laten sturen, maar helaas zijn ze sinds eergisteren bezig met een verbouwing van hun website en ik kan geen e-mailadres of telefoonnummer van hun vinden.

Hebben jullie die toevallig wel of weten jullie een alternatief?
Op de website staat vrij duidelijk dat ze gesloten zijn tot maart voor nieuwe deelnemers, dus waarover wil je ze nog contacteren?

Alternatief via Google: https://www.mailboxde.com/netherlands.html

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLTN
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-01 05:42
g0tanks schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:10:
[...]

Op de website staat vrij duidelijk dat ze gesloten zijn tot maart voor nieuwe deelnemers, dus waarover wil je ze nog contacteren?

Alternatief via Google: https://www.mailboxde.com/netherlands.html
Ja, ik had al gelezen dat ze gesloten waren, dat is ook de reden dat ik dit topic aan heb gemaakt :) Was benieuwd of ze een uitzondering voor me konden maken: "...of nadere informatie opvragen..."

Ontzettend bedankt voor je suggestie van MailboxDE! Ik ga er even naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:59

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Dit topic krijgt van mij een slotje. Volgende keer graag ietwat meer eigen inzet ;)

Dit topic is gesloten.