Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey Tweakertjes,

Ik wilde gister samen met een vriend COD WWII gaan spelen op de PC. Echter kunnen wij niet met elkaar spelen, omdat mijn NAT Type op moderate staat, en wat ik ook doe, ik deze NIET naar open krijg.
Als ik de ports op de connectbox wil gaan openen gaat het goed als ik bezig ben met de TCP ports, maar zodra ik bij de UDP ports kom gaat er iets fout, ik moet namelijk 3074 openen ( even als voorbeeld ), en dan moet ik normaal gesproken bij alle 4 de vakjes hetzelfde portnummer invullen, echter zegt hij dat dit niet kan omdat ik niet 4 keer hetzelfde nummer in mag vullen, deze ports kan ik dus al niet openzetten.
Verder heb ik UPNP wel ingeschakeld, maar dit helpt ook niet. Heeft iemand nog andere tips waarmee ik mijn NAT Type van Moderate naar Open kan krijgen?

Groetjes,
Daan, Alphix :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:14
Zonder extra info word het moeilijk. Welke provider welke modem/router? Hoe ziet je netwerk eruit, aka heb je meerdere routers misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 16:46

heuveltje

KoelkastFilosoof

maak eens een screenshot van de pagina waar je die nummers moet invullen, dat maakt meestal e.e.a. duidelijker :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:35

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Alphix zoals andere users ook al aangeven. Zou je net wat meer informatie willen posten, op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het probleem al opgelost, haha! Er stonden blijkbaar een stuk of 10 regels die al naar mijn PC geforward stonden om een of andere magische reden. Heb UPNP uitgezet, deze regels verwijderd, en vervolgens UPNP weer aangezet, en viola! Het werkt! :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2018 10:54 . Reden: Lekkere typefoutjes :P ]