Toon posts:

sim-kaart niet geaccepteerd

Pagina: 1
Acties:
  • 281 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb weer eens lopen rotzooien op mijn gsm (nokia 3210) heb alles teruggebracht naar fabriekssetings maar nu doet ie het niet meer en geeft bovenstaande foutmelding. Zou hier graag oplossing voor weten als een van jullie die heeft.....
Greetz mike.

Verwijderd

simkaart van verkeerde provider erin gedaan..?? moet wel simkaart zijn waarvan de telefoon de providersimkaart ook accepteerd :) wat heb je precies gedaan ??

Verwijderd

Versta je onder Rotzooien Unlocken? :)

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:48

Destruction

(ex-)Automonteur

Als het unlocken is geweest heb je hem nu dus waarschijnlijk vern**kt....... ;(

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Probeer eens een ander SIMkaart als het geen Pre-Paid is werkt die wel dan ligt het aan je SIMkaart (de ene die niet geaccepteerd wordt). Bel ff naar je provider voor een andere SIMkaart als de andere wel werkt. Dan vervangen ze die ene!

Snappie?

Verwijderd

hij had me gecontact via icq :) en t bleek dat die een 2e keer geprobeerd had om zijn phone te unlocken, om te testen of het nog werkte voor een andere phone. Enigste wat die dus nog kan doen is flashen denk ik ?

• Blacksoul
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
Voordat je evt. een andere kaart aanvraagd kun je de SIM ff in een ander toestel testen (wel zonder lock).
Werkt dit niet dan weet je vrijwel zeker dat die SIM niet deugd.

Verwijderd

dit heb ik ook gehad met mijn 3210. ik had een progje en wou hem unlocken. ik had zelfs het progje voor de versie van mijn telefoon (V5.31) en toen heb ik mijn telefoon ook verkloot. ik belde naar dutchtone om te vragen wat ik moest doen enzo, ik kon mijn software versie niet eens meer lezen of mijn versienummer. de mensen van dutchtone zeiden dat ik mijn telefoon weg kon gooien. maar toen was ik ff naar telecom today geweest en die vent 8ter de balie heeft hem voor mij geflasht, en nu doet ie het weer picobello...

Verwijderd

Topicstarter
hij doet het weer ...bedankt voor jullie tips...

Verwijderd

Ik heb net een 2ehands Nokia 3210 gekocht, en ik krijg ook de melding "SIM-kaart niet geaccepteerd", heel soms pakt ie hem wel en doet ie het, waarbij ie geen netwerk vind overigens, maar meestal geeft ie dus de foutmelding, ik heb meerder Libertel simkaarten geprobeert, maar geven allen zelfde foutmelding, ligt het aan de software?

Verwijderd

Je zou natuurlijk naar een winkel kunnen gaan met allemaal frontjes enz.. die mensen zetten er meestal voor weinig geld nieuwe software op. Meestal doen ze het zelfs al, als je een trilalarm in je 3210 laat zetten. Heb ik voor 30 gulden gedaan, is handig!

x
Elisabeth.

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-12 19:32

AMDFreak

Intel is zo..

ik heb hier nog een libertel prepaid simkaartje liggen :D

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Verwijderd

Op zondag 20 januari 2002 01:39 schreef InterFreak het volgende:
ik heb hier nog een libertel prepaid simkaartje liggen :D
Ja, ik ook, maar ja, wat kun je ermee???

Verwijderd

Op zondag 20 januari 2002 01:44 schreef GroteMeid het volgende:

[..]

Ja, ik ook, maar ja, wat kun je ermee???
ópbellen ofzo ? :)

• Zedonite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-12 15:24
Op vrijdag 13 juli 2001 12:43 schreef EqYoTee het volgende:
dit heb ik ook gehad met mijn 3210. ik had een progje en wou hem unlocken. ik had zelfs het progje voor de versie van mijn telefoon (V5.31) en toen heb ik mijn telefoon ook verkloot. ik belde naar dutchtone om te vragen wat ik moest doen enzo, ik kon mijn software versie niet eens meer lezen of mijn versienummer. de mensen van dutchtone zeiden dat ik mijn telefoon weg kon gooien. maar toen was ik ff naar telecom today geweest en die vent 8ter de balie heeft hem voor mij geflasht, en nu doet ie het weer picobello...
Ik heb precies hetzelfde verhaal gehad, maar ik heb 'm op een PC beurs laten flashen.

Flashen is dus de oplossing voor alles boven v05.31!
Pagina: 1