V&A kan geen ads plaatsen in Chrome

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Ik kan sinds kort geen ads meer plaatsen in Chrome, in Firefox werkt het bijvoorbeeld wel. Kom niet verder dan het advertentietype en product of dienst. Daarna hoort ie iets te laden, maar blijft daar gewoon hangen. Heb dit op meerdere PC's in Chrome.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zkV9sGal.jpg

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:23

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Adblocker aan staan toevallig?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online
Ah dat was het inderdaad, bewuste actie dus? :)

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:21

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Nee, als je zelf op een advertentiesite advertenties gaat blokkeren ben je gewoon tegenstrijdig bezig en snapt je adblocker het niet meer... Die ziet dingen met 'ad' of 'advertentie' erin en schakelt ze uit... Maar dan kun je dus zelf ook geen advertentie meer maken. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Sp33dFr34k schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:10:
Ah dat was het inderdaad, bewuste actie dus? :)
Bewust van jezelf? T.net heeft liever geen adblockers gezien het verdienmodel (logisch) maar een adblocker blokkeert dus blijkbaar meer dan je lief is aangezien een "simpele" advertentie plaatsen ook niet goed gaat.

Zet T.net gewoon op je whitelist ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:23

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Dus je blokkeert onze banners en advertenties? Hmmmmm....
We doen ons best om Tweakers aan alle kanten zo goed mogelijk te laten aansluiten bij wat jullie verwachten, niet alleen op het gebied van content, maar ook wat advertenties betreft. Daarmee doen we zelfs een stap terug. Dat klinkt raar, maar dat is het niet. En dat zeggen we niet alleen, we doen het ook in de praktijk. We willen minder afhankelijk zijn van advertenties; we willen dat jullie de advertenties niet als overlast ervaren en we willen de adverteerders op Tweakers voldoende kwaliteit bieden. Hoe we dat doen lees je hier.

Wat je altijd kan overwegen is een abonnement op Tweakers. Vanaf €1 per maand geniet je van een reclamevrij tweakers. Interesse? Kijk in onze aboshop voor de details.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online
Heb nu inderdaad T.net gewhitelist :)

@Microkid uitleg: ik login bij Chrome en die account gebruik ik op meerdere PC's met inderdaad Adblock erop, daar is T.net gewhitelist. Echter is op een andere PC in huis ABP geïnstalleerd door iemand, waardoor deze blijkbaar automatisch ook op alle andere PC's de plugin heeft installed waar ik in Chrome ben ingelogd. Ik heb dit niet in de gaten gehad tot nu (ook al was die grote gele melding bovenin wel duidelijk).

Bedankt voor de snelle reactie(s)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:18

InFamous

excommunicado

Geen bug dus

Formerly known as Ragdoll

Pagina: 1