Een vriend van mij gaat een LG 795FT(1000,-) plus kopen.Deze is volgens hem beter dan een Iiyama 17"(zelfde prijs).Ik denk hier echter heel anders over.Heeft hij gelijk met zijn keuze.
Die vriend van je heeft gelijk!!!
fl1000 lijkt me nogal duur voor een 795FT+
Bij de weg: ik heb een 795FT+ en die bevalt retegoed
Grtz,
Muyz
Bij de weg: ik heb een 795FT+ en die bevalt retegoed
Grtz,
Muyz
nou, ik vind persoonlijk de Iiyama VM PRO 17" beter !
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
spreken we dan over de pyama platskreen
Asus A7V -=- Athlon 900@1200 - 2,2V
1000 piek voor de flatron? Da's toch wel een beetje erg veel lijkt me... Ik heb de mijne destijds gekocht voor 750 piek (half jaartje geleden)
Bij de weg: ik ben zeer tevreden met de 795ft+, ik vind 'm beter dan de iiyama (zelfde scherpte/helderheid maar geen lijntjes)
Bij de weg: ik ben zeer tevreden met de 795ft+, ik vind 'm beter dan de iiyama (zelfde scherpte/helderheid maar geen lijntjes)
/me heeft ook een 795FT+ besteld, kom ik er later achter dat er geen BNC opzit, iets wat ik wel een nadeel vind, maar dat maakt hopelijk de usb hub weer goed.
Hier is ook een discussie geweest over LG / Pyama.
Ik zelf heb 6 mndjes gelden de LG 78FT Plus (Flatron dus) gekocht voor 750 en hij bevalt me zeer goed. 1000 piek lijkt mij idd een beetje duur.
Ik zelf heb 6 mndjes gelden de LG 78FT Plus (Flatron dus) gekocht voor 750 en hij bevalt me zeer goed. 1000 piek lijkt mij idd een beetje duur.
Pagina: 1