• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09-2025
Ik ben zo ongeloofelijk kwaad op mezelf.
Ik heb mijn scherm schoongemaakt en nu de coating beschadigd van mijn zeer geliefde plasma tv (Samsung e6500 51 inch)

Weet iemand een url en/of telefoon nummer van iemand die nog panels voor deze samsung plasma tv kan vervangen? Samsung zelf geeft niet meer thuis.

Overigens nu een Sony 49inch 9005 4K LED staan... zou de beste tv zijn (naast OLED die gewoonweg net te groot zijn met 55 inch). Nou.....forget it.... die 1080p plasma blows away deze 4K LED.

Zeg niet dat die 9005 slecht beeld geeft maar ..... aaaaargh....kan me zelf wel voor m'n kop slaan.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

LaFleche schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 21:42:
Weet iemand een url en/of telefoon nummer van iemand die nog panels voor deze samsung plasma tv kan vervangen? Samsung zelf geeft niet meer thuis.
Dat is vreemd; Samsung heeft echt wel connecties naar reparatie-bedrijven die ook buiten garantie nog iets voor je kunnen betekenen.

Desondanks; als je het panel al door Google hebt getrokken en zowel in NL als EU geen resultaten hebt gevonden, is er een enorme kans dat het inderdaad niet meer leverbaar is.
die 1080p plasma blows away deze 4K LED.
Hoe is dit relevant anders dan dat je hierdoor mogelijk overbodige discussie in je topic gaat krijgen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09-2025
MAX3400 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 21:45:
[...]

Hoe is dit relevant anders dan dat je hierdoor mogelijk overbodige discussie in je topic gaat krijgen?
stukje frustratie van me af schrijven :-)

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:55
Even fiks doorpoetsen tot coating er helemaal af is. Dan heb je natuurlijk wel meer last van reflecties, maar is het wel weer egaal.

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:02

DirtyBird

Praktiserend denker

Zelf nieuwe coating aanbrengen? Ik wilde ook ooit onderdelen voor een (gangbaar) samsung tv kopen; niet te doen. Samsung houdt t aardig dicht. Je zou op aliexpress of alibaba kunnen kijken. Anders misschien op marktplaats kijken of iemand er een aanbiedt?

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8