Een tijdje geleden heb ik Windows 10 opnieuw geïnstalleerd en sindsdien kan mijn Popcorn Hour (A-300) de gedeelde mappen niet meer vinden op het netwerk. Ik heb alle instellingen al nagelopen en goed gezet. Het enige verschil t.o.v. vóór de versie installatie, is dat ik toen geen accounts gebruikte in Windows (hoefde niet in te loggen) en nu wel. Ik heb nu twee gebruikersaccounts met ieder een eigen wachtwoord. Zou het kunnen dat de Popcorn Hour daarom de gedeelde mappen niet kan zien? Ik kan wel een thuisgroep aanmaken en dan de standaardmappen (video, afbeeldingen etc) benaderen maar niet de gedeelde andere mappen.
Heeft het iets te maken met dat er geen guest account is in Windows 10? Heeft iemand hier een oplossing voor dit probleem? Ik heb al veel verschillende topics en websites gelezen over dit onderwerp, maar nog geen werkende oplossing gevonden. Alvast bedankt!
Heeft het iets te maken met dat er geen guest account is in Windows 10? Heeft iemand hier een oplossing voor dit probleem? Ik heb al veel verschillende topics en websites gelezen over dit onderwerp, maar nog geen werkende oplossing gevonden. Alvast bedankt!