Post's die zijn verplaatst naar de HK niet te zien

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
nee dit wordt niet zoon standaard topic ik kan mijn post niet zien

kijk ik had een topic en dat ben ik nu kwijt (over letters achter op auto's) nu denk ik dus dat ie naar de HK is verplaatst, opzich geen problemo alleen dat ik niet in de HK kom :), is het niet mogelijk om voor die mensen ff naar een paar dagen een botje de draad door te meelen als die mensen dat ergens aangevinkt hebben zodat ze hun eigen draad toch nog mee kunnen lezen (posten hoeft niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik ook aleens gevraagd. Was nie mogelijk. Zolang je niet in HK mag mag je lekker geen onzin posten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
is het misschien niet beter als de nieuwe users alleen leesrechten krijgen in de HK en de SG?

Hebben jullie vast al wel over gedacht, maar wat is de reden waarom het niet mag?

* lester mag lekker wel in de huiskamer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de search erop naslaat zul je zien dat voorstellen op de HK readonly te maken nou niet echt positief ontvangen zijn/worden.

De reden daarvoor is eigenlijk ook wel logisch; zodra je de HK readonly maakt voor mensen die nieuw op GOT zijn, dan trekt het ook ongewild publiek aan. De reden waarom de minimale post-/tijdlimiet is ingesteld, is juist om van dat soort publiek dat niks op GOT te zoeken heeft te weren (GOT werd overspoelt door nieuwe kroost vanwege de gezellige SG/Kroeg/OF).
Verder kan op die manier (iets dat je nu helaas al vaak genoeg ziet) het posten een doel worden om uberhaupt toegang te krijgen tot die "gezellige" HK/SG.

Tja en dat je draadje verplaatst is richting HK is vervelend voor je, maar de fout ligt over het algemeen dan toch bij jezelf.
Het nivo/onderwerp van het draadje was dus blijkbaar niet voldoende/geschikt in het betreffende tech-forum.
Denk er verder aan dat je niet de eigenaar bent van een draadje zodra je hem gepost hebt;)

Het draadje had ook op slot kunnen gaan, maar dan heeft niemand er iets aan.

[edit]
Typos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 13 juli 2001 01:45 schreef nelske het volgende:
Als je de search erop naslaat zul je zien dat voorstellen op de HK read-only te maken nou niet echt positief ontvangen zijn/worden.

De reden daarvoor is eigenlijk ook wel logisch; zodra je de HK readonly maakt voor mensen die nieuw op GOT zijn, dan trekt het ook ongewild publiek aan. De reden waarom de minimale post/tijd-limiet is ingesteld, is juist om van dat soort publiek dat niks op GOT te zoeken heeft te weren (GOT werd overspoelt door nieuwe kroost vanwege de gezellige SG/Kroeg/OF). Verder kan op die manier (iets dat je nu helaas al vaak genoeg ziet) het posten een doel worden om uberhaupt toegang te krijgen tot die "gezellige" HK/SG.
ok :)
weet ik dat ook weer