Toon posts:

Facebook alleen op Android heb geen pc maar kon wel op de we

Pagina: 1
Acties:
  • 300 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb alleen internet via mijn mobiel ik heb geen pc enz. Ik doe alles via WiFi met Facebook zit ik ook nu op de webbrowser en ziet er anders uit en veel meer vrienden heb de Facebook light app er op staan speciaal voor android ik wordt er beetje gek van. Als ik op browser zit kost dat ook mb of data.
Sorry ben 53 jaar heb niet veel verstand van. Volgende week toch maar op cursus.

Beste antwoord (via Verwijderd op 25-01-2018 23:57)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ja en nu?

Sorry maar je vorige topics lijken ook meer op een "klacht" dan een daadwerkelijke vraagstelling en dit topic ook een beetje. Alles kost data en als je je inleest en mogelijke extra apps installeert, kan je zelf inzichtelijk krijgen welke app hoeveel data verbruikt. En data is "gratis" als je op de WiFi zit; neem aan dat je thuis op je eigen WiFi zit of bij de McDonalds op de gratis WiFi.

Een opfriscursus zou misschien wel helpen; sowieso voor Android of social media maar het lijkt erop dat ook veel leestekens wegvallen tijdens het typen dus ook daar even aandacht aan besteden?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-10 22:10

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Tweakers sluit niemand uit, maar volgens mij is dit toch wel een grens?

Formuleer je vraag eerst eens, want ik kan hier geen vraag uit halen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ja en nu?

Sorry maar je vorige topics lijken ook meer op een "klacht" dan een daadwerkelijke vraagstelling en dit topic ook een beetje. Alles kost data en als je je inleest en mogelijke extra apps installeert, kan je zelf inzichtelijk krijgen welke app hoeveel data verbruikt. En data is "gratis" als je op de WiFi zit; neem aan dat je thuis op je eigen WiFi zit of bij de McDonalds op de gratis WiFi.

Een opfriscursus zou misschien wel helpen; sowieso voor Android of social media maar het lijkt erop dat ook veel leestekens wegvallen tijdens het typen dus ook daar even aandacht aan besteden?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Wat is je vraag?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry zal wel niks meer vragen ik zoek wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 23:58:
Sorry zal wel niks meer vragen ik zoek wel
Dat is natuurlijk niet de bedoeling; je vragen zijn hier van harte welkom maar zoals je merkt uit de reacties (ook in je vorige topics) hebben mensen moeite je te volgen en daardoor moeite je te helpen.

Het zal al héél veel schelen als je, voordat je een bericht post, je eigen bericht even naleest. Uit het gros van je berichten is amper hout te snijden omdat de zinnen onleesbaar zijn, leestekens ontbreken, woorden wegvallen etc. Ook ga je nogal van de hak-op-de-tak; besef dat we niets van je weten, de situatie niet kennen en niet naast je staan maar het moeten doen met wat je ons geeft: de tekst die je schrijft. Als je dan midden in een verhaal binnenvalt, met een warrig beschreven verhaal en voorgenoemde slechtlopende zinnen waar geen hout van te snijden is, dan kun je ook niet verwachten zinnige reacties te krijgen.

Het is heel simpel; lees voor je post je eigen bericht nog eens (rustig) terug met in je achterhoofd het feit dat we niets van je situatie weten. Formuleer dan een duidelijke vraag of zet op een duidelijke manier een discussie in gang en dan gaat het daarna vanzelf ;)

[ Voor 16% gewijzigd door RobIII op 26-01-2018 01:49 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.