Al 'n jaar gebruik ik de Foscam app, werkt prima. Sinds de laatste update (2.1.0) is de optie voor inloggen met vingerafdruk toegevoegd. Op zich handig, maar nu vraagt ie daar continu naar wanneer je de app start, ondanks dat 't voorheen niet nodig was om steeds in te loggen. Best veilig zou je zeggen, maar ik wil dat niet. In de instellingen van de app is geen optie te vinden om dit te wijzigen (tenminste, ik vind 'm niet). Iemand hier ook tegenaan gelopen en dit aan weten te passen?
Vraag
Beste antwoord (via JBS op 25-01-2018 19:47)
Foscam app -> klik op je email/account linksboven in het menu -> Sign in with fingerprint uitzetten.
in 20 seconden gevonden.....
Alle reacties
Hoe vaak wil je je dan authenticeren
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Eenmalig per wat? 
Is anders het unlocken van je telefoon niet al voldoende veilig?
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Foscam app -> klik op je email/account linksboven in het menu -> Sign in with fingerprint uitzetten.
Eenmalig na het installeren van de app. Unlocken van de telefoon is inderdaad voldoende veilig (voor mij), vandaar dat ik niet wil dat die Foscam app dat ook nog eens elke keer vraagt als ik de app open.Room42 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 19:44:
Eenmalig per wat?
diefightdie schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 19:44:

Ik was niet de enige die wat moeite had met het vinden van de setting denk ik, nieuwe versie van de app Google Play: Foscam 
1.Optimize app setting page
Add Foscam accout and security unlock settings in App Settings page;
Pagina: 1