Beats S3 vs B&W P5 II Welke is het beste?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:46
Hi MedeTweakers,

Ik zit een beetje in dubio.

Graag wil ik een koptelefoon voor voornamelijk thuisgebruik en af en toe een keertje in het vliegtuig.
Nu heb ik een ‘oude’ bedraadde Jabra.
Ik wil graag van het draadje af. Ondermeer omdat ik een iPhone heb waarop geen koptelefoon aansluiting meer zit ( :+ ) en sinds de AirPods raak ik langzaam gewend aan het draadloze leven.

Ik twijfel tussen de Beats Solo 3 Wireless en de B&W P5 II Wireless. Nu met de BTW acties komen ze heel dichtbij elkaar qua prijs: Beats 189 euro en de P5 kost momenteel 195 euro.

Goed geluid is een pre, dus ik neig meer naar de P5. Deze is wel alweer een stukje ouder en mist de W1 chip. Aangezien ik vrijwel alleen Apple producten zal aansluiten op deze koptelefoon is de W1 chip wel weer super handig.

Welke vragen heb je hier nog over?
Voor welke zouden jullie gaan? Hoe verhoud het geluid van de beats zich (tegenwoordig) ten opzichte van de P5, zal het een merkbaar verschil zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoamingZombie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08-10 19:19

RoamingZombie

Watching the sheeple...

Het enige wat ik van beats weet is dat het geluid slecht is, tenzij je dus alleen muziek luistert met harde beats. Voor een muziekliefhebber met een brede smaak is het zonde van zijn geld.

Ninety percent of everything is crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
Uit de reviews die ik heb gelezen is dit bij de Solo 3 dus niet meer het geval. Dat maakt. Ik dus ook aan het twijfelen. Ik deel die ervaring namelijk ook met eerdere producten van Beats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:47
Al gekeken naar de momentum koptelefoons van Senheiser? Combinatie van looks en goed geluid. Beats zou ik inderdaad links laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11:59
Houdt er rekening mee dat het allbei on-ear koptelefoons zijn, afhankelijk van jouw gebruik kan dit een nadeel zijn. On-ear koptelefoons zijn bij dagelijks meerdere uren gebruik minder comfortabel als over-ear koptelefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
Ik heb ze afgelopen weekend gezien en geen van de twee gaat het worden. De Beats vond ik niet echt stevig voelen qua bouw. En de P5 vind ik gewoon niet mooi. Even verder gekeken: De Bose QC35 II of de Sony MDR1000 lijken mij een betere keuze. Wel iets duurder, maar volgens mij zijn deze ook een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:49

FeaR

In GoT we trust

martijnmartijn schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:48:
De Bose QC35 II of de Sony MDR1000 lijken mij een betere keuze. Wel iets duurder, maar volgens mij zijn deze ook een stuk beter.
Ik weet niet of je ING hebt, maar met rentepunten is de Sony WH-1000XM2B daar nu maar €264,-. Geen verkeerde prijs wetende dat de Sony nu bij de Mediamarkt ligt voor iets van €313,xx. De Sennheiser PXC 550 komt ook altijd wel goed uit de test. Afgelopen week te halen voor €247,- helaas nu weer terug op €299,-, maar bij ING voor slechts €219,-. Ik heb zelf de Sennheiser af laten vallen omdat de pasvorm me niet beviel. Ook het mechanisme om de hoofdtelefoon uit- en aan te zetten sprak me niet aan. Wellicht onterecht, want een merk als Sennheiser denkt daar vast wel over na. Qua ANC beviel de Sony mij ook beter.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1