Goeiedag, ik heb de oude Galaxy S5 Plus overgenomen van mijn moeder (GT901F). En ik wou mijn OV-CHIPKAART Hieraan koppelen. Maar dat kreeg ik niet aan de praat. Mijn telefoon ondersteunt zelf NFC, en ik heb nog de originele accu want het eerste antwoord hintte daarop. Daarna heb ik even opgezocht. En na mijn onderzoek kwam eruit dat mijn simkaart (Waarschijnlijk) NFC ondersteunt. Ook in NFC check zag alles er goed uit. "Android beam" staat aan en "S Beam uit". Iemand een oplossing? Mijn provider is KPN.
Vraag
Alle reacties
@Verwijderd welkom op Tweakers.
Je openingspost is momenteel een beetje slecht te lezen doordat alle informatie achter elkaar staat. Zou je deze even willen herzien?
Verder begrijp ik dat je je OV-Chipkaart wilt koppelen aan je telefoon? Welke app of manier wil je daarvoor gebruiken?
Kun je al deze informatie toevoegen aan je openingspost?
Een 'NFC' sim is niet een simkaart met NFC. Zo noemen ze het in de volksmond wel, maar een 'NFC' sim heeft alleen een secure element die met jou NFC chip in de telefoon communiceert.
Je openingspost is momenteel een beetje slecht te lezen doordat alle informatie achter elkaar staat. Zou je deze even willen herzien?
Verder begrijp ik dat je je OV-Chipkaart wilt koppelen aan je telefoon? Welke app of manier wil je daarvoor gebruiken?
Kun je al deze informatie toevoegen aan je openingspost?
Een 'NFC' sim is niet een simkaart met NFC. Zo noemen ze het in de volksmond wel, maar een 'NFC' sim heeft alleen een secure element die met jou NFC chip in de telefoon communiceert.
oops
[ Voor 100% gewijzigd door revengeyo op 13-10-2018 03:27 ]
Dit topic is gesloten.