Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe99999
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-03 23:13
Goedemiddag!

Ik wil heel erg graag de sony WH-1000xm2 halen, de headphone is nu ongeveer zo'n 380 euro. Nu is hij bij mediamarkt afgeprijsd naar 310, wat toch aardig scheelt in de portemonee.

Ik zit een beetje met een dilemma, want bij hifi klubben krijg je 5 jaar garantie op je product.. Ik haal hem daar het liefst, maar twijfel of ik hem niet voor 70 euro minder moet halen nu bij mediamarkt?

Alle suggesties zijn welkom!

Beste antwoord (via joppe99999 op 25-01-2018 16:12)

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

In de lijst staat dat hifi klubben 3 euro duurder is.....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/r1DiwOW9XafvljI15DYm6uDs/full.png

[ Voor 42% gewijzigd door Fietsbel op 25-01-2018 16:12 ]

39

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeBox
  • Laatst online: 00:06

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Anders vraag je bij hifi klubben korting ? Kan me voorstellen dat ze de mm niet kunnen evenaren maar mogelijk wel ergens in het midden zitten. Service is uiteraard ook wat waard.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Gaat het om de Sony WH-1000XM2? Die lijkt overal min of meer dezelfde prijs te hebben.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe99999
Tsurany schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:09:
Gaat het om de Sony WH-1000XM2? Die lijkt overal min of meer dezelfde prijs te hebben.
Ja klopt, heb het aangepast in het orginele bericht! Hij is overal rond de 380, maar mediamarkt heeft nu die ''btw weg ermee'' actie.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/r1DiwOW9XafvljI15DYm6uDs/full.png

[ Voor 42% gewijzigd door Fietsbel op 25-01-2018 16:12 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe99999
Fietsbel schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:11:

[afbeelding]
Ow wow.. ik check elke dag de prijs, net de dag dat ik het niet check, aangepast >.< Excuus! en bedankt voor het antwoord!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:57

The Eagle

I wear my sunglasses at night

De meeste elektronicazaken gaan idd mee met de BTW actie van de MM.
En verder lijkt het me zinnig om even op amazon(.es, .de, .co.uk) te gaan kijken. Zou me niks verbazen als ie daar nog goedkoper is. NL is gewoon schofterig duur qua retail, webwinkels zijn vaak goedkoper. Er is een reden dat de afgelopen jaren zaken als De Harense Smid, It's, en nog wat anderen op de fles zijn gegaan ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit is geen Overige (computer)Hardware maar Audio - en sowieso is dit geen technische vraag maar eentje over aankoop en garantie.

Move OH -> SF

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Vragen of iets een goed en aanbieding is en/of vragen naar shop-/garantie-ervaringen is niet de bedoeling. Gezien ik hier dan ook verder geen discussiewaarde in zie, gaat dit topic dan ook op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.