Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal.
Mijn Oneplus one is helaas overleden. Niet erg, want hij heeft het uitstekend gedaan en lang volgehouden.

Ik zoek een?
Nieuwe vervanger. Weer een oneplus? of toch een huawei of sony?

Wat is je budget?
Ongeveer wil ik maximaal €400 uitgeven aan een trouwe vervanger

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik ben een normale gebruiker. Whatsapp, internet, af en toe netflix, een klein kaartspelletje, social media etc.

Wat heb je zelf al gevonden?
Door de bomen zie ik het bos niet meer. Zelf lijkt mij de huawei P10 LITE wel iets. Alleen ik lees gemengde reacties hierover. Daarnaast sta ik open voor een Sony maar ben geen fan van het uiterlijk, Wellicht omdat ik deze telefoon nooit heb gehad.

Samengevat: is er iemand die een goede midrange telefoon weet rond de €400. het liefst geen Iphone of samsung. Deze merken zijn zo groots dat ik vrijwel het meest voor het merkje betaal. En dat hoeft voor mij niet.

Ben benieuwd of iemand mij de gouden tip kan geven O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2018 14:43 ]

• acst
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-05 15:26
Oneplus 5T, Xiaomi Mi Mix 2, Essential phone.

Via China kan je die beide (met een beetje geluk) voor onder de 350,- krijgen (afhankelijk van of je pakket wordt gecontroleerd en je er nog 20% BTW over moet betalen) en de Essential Phone via de Amerikaanse Amazon-site voor 430 euro incl. BTW. Dat zijn de mobiels die een waardige opvolger zijn voor je Oneplus One (dus een high-end telefoon voor een midrange prijs).

Ik zou overigens me niet teveel laten lijden door wat je denkt te weten over merken en hun prijzen. Want als je naar niet Chinese merken kijkt dan is de Samsung Galaxy S8 by far de beste deal voor een nieuwe high-end mobiel (maar net buiten je budget). Sony maakt al tijden geen goede smartphones meer voor de prijs dus daar zou ik vandaan blijven. Die Huawei is overigens een vrij oude model (in mobieltermen dan, 10 maanden is oud zeker in 2017) en niet bijster goed, zelfs met de prijs in acht genomen.

[ Voor 100% gewijzigd door acst op 25-01-2018 20:11 ]

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Op de S8 schijnt momenteel een cashback actie te zijn. Combineer dat met de Media Markt BTW dagen, en je hebt volgens mij voor een leuk prijsje een toestel waar je weer jaren mee vooruit kan.

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-11 21:32
2de hands Oneplus 3T-5T

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:15
Mijn OPO is recent overleden en is nu vervangen door een Moto X4. Waar de Oneplus destijds een high-end processor had, is dat bij de X4 een midrange. Maar we zijn jaren verder en de X4 voldoet imho ruimschoots. Andere specs zijn namelijk wel helemaal top. Wellicht een interessante optie?

Punctuality is the politeness of kings