These are my principles. If you don't like them, I have others.
Als iemand het wel voor elkaar krijgt wil ik het ZEKERS weten, want dan ga ik dat ook ff doen, lol
As Bobbi stated yesterday !+Mr.Fog+! promised a "Final" notice. Well the "Final" is final as in Final Fantasy IX PAL. !+Mr.Fog+! posted that FPSE version 0.10 will be able to run FF9 Pal version without any patches or illigal hacks. Here is what !+Mr.Fog+! had to say:
Hi,
as promise to You, we are proudly to present the new game that FPSE support,
FPSE: Final Fantasy IX Pal version.
Look out the above pix and stay tuned for the Final competition.
Ok, as You can see FPSE 0.10 full support FFIX Pal version WITHOUT any PATCH or any ILLEGAL HACK
Ik ben benieuwd, anders moet ik toch zo'n
Verwijderd
Op vrijdag 13 juli 2001 16:50 schreef Sephiroth het volgende:
Ik snap dat hele bericht niet....doe het nu nog es, en nu in begrijpbare taal!?
Tja, het is altijd het systeem waar je een hekel aan hebt dat de beste spellen heeftIk ben benieuwd, anders moet ik toch zo'n PSX kopen.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Verwijderd
zag er wel erg strak uit btw.
met een emu genaamd ePSXe
best een relaxed dingetje
alleen moet je wel een fatsoenlijke grafische kaart hebben want bij mij draaide die vrij langszaam.
heb maar een GForce 2 MX met 256 mb ram /133 mhz en een duron 700
Verwijderd
Op zaterdag 14 juli 2001 01:48 schreef OO0nMe het volgende:
Omdat de verkopen daarvan niet zo best waren. Ook vonden ze de conversies een beetje crap, dus ze hebben er niet veel vertrouwen in en brengen voorlopig nix meer uit tot FFXI.
/me vond FF8 maar crap en had toch zo graag eens FF9 willen proberen om te kijken of het bij FF7 in de buurt kwam!
Verwijderd
Wat ik hoorde van een maat van me (heeft een PSX) is die idd een stuk beter dan 9. Hij staat ook in de wereldranglijst, paar plaatsen onder 7, niet zoals 8!Op zaterdag 14 juli 2001 09:55 schreef s_roubos het volgende:
FFVIII was ook crap vergeleken met VII. Ik vond IX veel beter, maar ben niet zeker of dat is omdat mijn verwachtingen lager waren naar VIII of omdat hij gewoon echt goed was.
Verwijderd
ff8 roeleert wel de pan uit ! Beterz wordt ff10 ook weer in die stijl.
Hier staat hoe je moet instellen om goed te kunnen spelen:
Op zondag 15 juli 2001 00:23 schreef Straat het volgende:
(als het niet mag verwijder ik het wel weer)
Hier staat hoe je moet instellen om goed te kunnen spelen:
Op zaterdag 14 juli 2001 23:53 schreef Oltje3 het volgende:
Doe geen moeite 9 zuigt grote tijd.
ff8 roeleert wel de pan uit ! Beterz wordt ff10 ook weer in die stijl.
iig het proberen waard d8 ik zoOp zondag 15 juli 2001 00:33 schreef Razkin het volgende:
Dit is ook alleen voor de NTSC versie, helaas maar het is niet anders
[..]
Op zondag 15 juli 2001 00:58 schreef Straat het volgende:
[..]
iig het proberen waard d8 ik zo
is die nou ook voor de pc uitgekomen ?Op zondag 15 juli 2001 18:37 schreef Sephiroth het volgende:
enneh FFVII rulez big-time
Op zondag 15 juli 2001 19:34 schreef aftermath het volgende:
[..]
is die nou ook voor de pc uitgekomen ?
Het blijft een master spel, als je in Noord-Holland woont ken ik wel ff kijken voor je of ik em voor je ken fikken...
Verwijderd
kan ik wel ff kijken of ik em voor je ken fikken -> "kan ik wel even kijken of je mijn backup mag lenen."Op maandag 16 juli 2001 13:32 schreef Sephiroth het volgende:
Dat klopt, dat ding is eigenlijk al giga-oud.
Het blijft een master spel, als je in Noord-Holland woont ken ik wel ff kijken voor je of ik em voor je ken fikken...![]()
Verwijderd
hmmm... moeilijke vraag..Op zaterdag 14 juli 2001 18:23 schreef s_roubos het volgende:
Ja, maar welke van die drie is dan echt DE beste
4 en 6 zijn 2d en 7 3d
ik vind ze gewoon allemaal goed, ze zijn niet te vergelijk met elkaar eigenlijk.
Maar dat FF8 "ZWAAR RULEZ!" vind ik zwaar crap.
Ik vind het wel een geinig spel om te spelen, maar voor de PSX 3d FF's staat FF7 nog steeds bij mij op de top.
FF9 was al wel weer beter maar toch weer iets te!
FFX zal idd zwaar vet worden, aangezien die in vergelijk tot de andere (die 3d op 2d waren) 3d in 3d zal zijn.
Nog maar een half jaartje en dan is de NTSC release er
heb ze alle 3 uitgespeeld (FF9 had ik al op de dag dat ie in US gereleased was -> NTSC versie draait gewoon op modchip zonder ppf patch).
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
Al vind ik VIII ook erg goed, mijn fav character is dan ook, hoe kan het dan ook anders, Sephiroth.....
maarehh, ik zie wel hoe FFIX eruit ziet...hehe, I can hardly wait!?
Op donderdag 19 juli 2001 15:47 schreef Sephiroth het volgende:
FFVII is gewoon master!?
Al vind ik VIII ook erg goed, mijn fav character is dan ook, hoe kan het dan ook anders, Sephiroth.....
maarehh, ik zie wel hoe FFIX eruit ziet...hehe, I can hardly wait!?
Ik heb na al dat wachten maar een PSX gehuurd
Ik heb de patch ook even uitgeprobeerd, die werkt, maarja, ik ga hem toch niet opnieuw spelen..
Ennuh, FF7 is en blijft de allerbeste van de next-gen (lees: vanaf 32-bits) Final Fantasy. De eerdere FF's heb ik nooit uitgespeeld (alleen FF6 heb ik op een emulator gespeeld), maar FF6 is ook erg koel om te spelen.
Na FF7 heeft Squaresoft zich meer gericht op de filmpjes en mooie graphics, en minder op het verhaal en de gameplay. Slecht
Djekkie speelde deNTSC versie en die is idd lange tijd al speelbaar de patch voor de PAL versie is pas sinds kort uit...
Op vrijdag 24 augustus 2001 23:57 schreef deviln het volgende:
Jullie zijn niet echt bekend in de PSX emu scene, am I right? Djekkie had gelijk, maar zijn post werd blijkbaar niet echt opgemerkt. De beste PSX emulator op moment is IMHO ePSXe. Die ondersteunt WEL de PAL versie van FF9. Check www.epsxe.com , of iets algemener: www.psxemu.com maar eens en download ePSXe 1.4.0.
Ennuh, FF7 is en blijft de allerbeste van de next-gen (lees: vanaf 32-bits) Final Fantasy. De eerdere FF's heb ik nooit uitgespeeld (alleen FF6 heb ik op een emulator gespeeld), maar FF6 is ook erg koel om te spelen.
Na FF7 heeft Squaresoft zich meer gericht op de filmpjes en mooie graphics, en minder op het verhaal en de gameplay. Slecht
Hmm, ja, ik zie nu je vorige post. Sry, 't was al laat en ik had niet zo'n zin om alles aandachtig te lezen en bla bla bla.Op zaterdag 25 augustus 2001 01:43 schreef Razkin het volgende:
Nee jij let niet op
Djekkie speelde deNTSC versie en die is idd lange tijd al speelbaar de patch voor de PAL versie is pas sinds kort uit...
Als Big-Time FF-Fan, die bijna alles van FF heeft (film gezien, ed ed ed alle spellen (emu's) vind ik 9 toch wel echt zuigen...
Ik wacht met smart op 10, dat dieren gedoe in 9 haalt de hele sfeer van FF eruit vind ik....I am sorry, that i has to be this way...!
Verwijderd