Vragen over een Philips 711 DVD speler

Pagina: 1
Acties:

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:42
Ik zit nu in Atlanta (USA), en ik zag bij een Best Buy's (soort V&D maar dan puur voor video, audio, computer en witgoed) een Philips 711 DVD speler staan in de aanbieding, voor maar $120 (300 gulden).

Ik had niet veel tijd om er bij na te denken dus ik heb hem niet gekocht.

Ik moet zeggen dat het na enige overwegingen best wel interessant klinkt. Ik ben maar een arme student en ik heb er wel 300 gulden voor over maar dan moet ik zeker weten of het voor mij interessant is en of het correct zal gaan werken. Daarom een paar vragen, wellicht dat 1 van jullie die kan beantwoorden.

* Kan ik de regio zone (desnoods 1x) instellen? Hij staat nu standaard op regio 1 ingesteld, daar ik hem in de USA koop; ik wil hem gaan gebruiken voor gehuurde DVDs in NL.
* Kan ik het outputsignaal (PAL/NTSC) apart instellen? Mijn TV kan beide hebben, maar PAL heeft weer wat extra beeldlijnen (576 van PAL tegenover 480 van NTSC)
* Ik heb nu een Pioneer DVD speler in m'n PC zitten en een Asus V7100T videokaart. Ga ik er veel op vooruit (denk het wel :) ) Nogmaals, ik ben een relatief arme student en als ik er weinig op vooruit ga dan vind ik het toch zonde van die 300 gulden (hoewel het weinig blijft voor een DVD speler).

Alvast bedankt :)

Geef mij maar een Warsteiner.

• Damon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-12-2025
1. Als het goed is, is de speler ingesteld op de regio waar hij verkocht wordt... regio 1 dus. Zover ik weet is dat bij deze speler niet in te stellen... uiteraard is hij hier in Ned. wel regio vrij te maken... zal tussen de 200 en 300 gulden kosten...

2. Ja dat kan

3. Beeldkwaliteit is uitstekend van deze speler, denk wel dat je er op vooruit gaat.

Suc6!

Aanvulling:
Zou even goed naar de invoerrechten kijken, anders betaal je je alsnog scheel voor dit apparaat!

Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-

• Remko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-02 19:12
Regiovrij maken van de 711 gaat softwarematig , gewoon een kwestie van een paar toetsencombinaties , max fl 100,- daarvoor ...

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Maar idd let op invoerrechten >:) kan je nog wel eens opbreken. Kijk ook of hij een CE normering heeft anders gaat het nog veeeeeeeel meer kosten ;)

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:42
Invoerrechten? Niemand weet dat ik een doosje in m'n koffer mee Nederland inneem :)

Maar in ieder geval bedankt voor de antwoorden; ik zal nog wat extra informatie inwinnen over het regiovrij maken en gaan dan maar met die banaan... ;)

Geef mij maar een Warsteiner.

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Ja ze zijn gek in NL ;) maar eeuhh veel suc6 en ik hoop oprecht dat je gewoon door mag lopen op schiphol :)

Don't say you didn't know !!!

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

Verwijderd

Let je er wel op dat er een goede stekker aanzit(die zijn nl ook anders dan hier) en dat hij geschikt is voor 220V, in de good old US of A gebruikt men namelijk maar de helft..(110V)

• JvS
  • Laatst online: 19:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Damon
  • Laatst online: 04-12-2025
Beters... de bovenstaande link...
werkt perfect met mn Palm en Philips 756!!!!

Ik blij dat ik geen 300 extra heb uitgegeven aan een regiovrije versie!!! :)

Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-

Pagina: 1