Na bijna 10 jaar met een HP DV6 nog wat te hebben gewerkt met een resolutie van 1366 x 768 word het tijd voor een andere laptop.
Wat ga je met je laptop doen?
- Programmeren (PHPstorm etc)
- Ik speel soms Day of Defeat source (jaja) en BF4
- Fotografie (amateur) met lightroom en Photoshop.
Nu doe ik fotografie ook op mijn desktop met een TN 24 scherm, dus daar is de kleurechtheid ook niet top.
Reden dat ik dat soms op de laptop wil doen, het is voor vrouwlief wel gezelliger als ik beneden zit :-)
Wat is je budget?
- Zo min mogelijk
, maar denk zo rond de 750
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
- Nee, van zolder naar keuken en kamer, meer niet
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee, maar in een ander topic viel mij onderstaande op.
- pricewatch: Acer Nitro 5 AN515-51-5048
Deze is door de BTW actie verlaagd naar een leuke prijs, minpunten de 128 SSD (maar deze is later uit te breiden) en het IPS scherm moet niet helemaal goed gekalibreerd zijn volgens reviews
Of kan ik toch beter voor een HP / MSI / Lenevo gaan en een iets mindere videokaart a MX150
De laptop moet wel enkele jaren weer mee
Wat ga je met je laptop doen?
- Programmeren (PHPstorm etc)
- Ik speel soms Day of Defeat source (jaja) en BF4
- Fotografie (amateur) met lightroom en Photoshop.
Nu doe ik fotografie ook op mijn desktop met een TN 24 scherm, dus daar is de kleurechtheid ook niet top.
Reden dat ik dat soms op de laptop wil doen, het is voor vrouwlief wel gezelliger als ik beneden zit :-)
Wat is je budget?
- Zo min mogelijk
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
- Nee, van zolder naar keuken en kamer, meer niet
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee, maar in een ander topic viel mij onderstaande op.
- pricewatch: Acer Nitro 5 AN515-51-5048
Deze is door de BTW actie verlaagd naar een leuke prijs, minpunten de 128 SSD (maar deze is later uit te breiden) en het IPS scherm moet niet helemaal goed gekalibreerd zijn volgens reviews
Of kan ik toch beter voor een HP / MSI / Lenevo gaan en een iets mindere videokaart a MX150
De laptop moet wel enkele jaren weer mee