Toon posts:

Hulp nodig met Win2K server (over DNS/routing)

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil de upload van @home omhoog krikken, dat kan met routing en DNS in Win2k server heb ik gehoord, weet je daar iets meer vanaf neem aub ff contact met me op!

putmans056@hotmail.com (ook voor MSN-Messenger)

ICQ#:58721616

want het wil maar niet lukken |:(

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Not possible.

Verwijderd

er is al zo vaak gevraagd of dit kan en het antwoord is en blijft nee...

maar jullie zeggen dat de snelheid altijd in het netwerk zit... is nie helemaal waar

met com21 is het wel zo dat het netwerk knijpt

maar als je docsis neemt knijpt het modem...

mij modem is kapot dus krijg ik nie meer de nieuwe firmware erin... dusse ik lekker 10 mbit lijn hebben :9~

dus tis niet altijd zo dat het netwerk je knijpt

Verwijderd

kan niet....
Of je moet je com21 slopen

Verwijderd

ik heb geen com21 ik heb dus docsis

modem word dus geknepen en niet netwerk

en com21 is dus geen docsis

Verwijderd

Het gaat gewoon niet. Leg je er nou bij neer. Het heeft te maken met de gateways van @home. Het wordt in de centrale afgeknepen. Geloof me ik heb ook veel geprobeerd. Het gaat gewoon niet.

Verwijderd

Er is wel eens een ellelang topic over geweest, maar kwam er op nee dat het gewoon niet kan. En dus wordt het geregeld bij @home zelf en niet in je modem of waardanook...
En er zijn natuurlijk mensen die beweren een mega-upload en download te hebben, maar ik geloof het pas als ik het zelf heb gezien.

Verwijderd

ik sluit me er bij aan

hier plaatje van mij

maar het is dus bij @home en chello echt de gateway

Afbeeldingslocatie: http://irc11.mine.nu/images/speed.bmp

Verwijderd

Topicstarter
hmmm, ok jullie hebben er dus niet het verstand van wat ik nodig heb want het is wel degelijk mogelijk, het is de bedoeling dat je de gateways omzeild die je de beperkingen geven m.b.v. statische routes e.d. Ik heb het namelijk gezien bij een kennis. Het voordeel hiervan is dat je dus niet met de hardware (die overigens van @sloom =) hoeft te lopen kutten!!!!

nou hopelijk heeft er iemand WEL genoeg verstand van Win2K server, Please help me :? :?

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-08 18:37
Op vrijdag 13 juli 2001 18:33 schreef Putmaster het volgende:
hmmm, ok jullie hebben er dus niet het verstand van wat ik nodig heb want het is wel degelijk mogelijk, het is de bedoeling dat je de gateways omzeild die je de beperkingen geven m.b.v. statische routes e.d. Ik heb het namelijk gezien bij een kennis. Het voordeel hiervan is dat je dus niet met de hardware (die overigens van @sloom =) hoeft te lopen kutten!!!!

nou hopelijk heeft er iemand WEL genoeg verstand van Win2K server, Please help me :? :?

waarom vraag je het dan niet aan die kennis |:( !!!

dit is gewoon NIET mogelijk, punt uit.

Verwijderd

Topicstarter
ok, als ik het eenmaal heb vraag maar of ik iets upload, als ie harder dan 100Kb/s gaat maak je dan 100 piek over he?

Verwijderd

Topicstarter
BTW, voor degene die het werkend kan krijgen bij mij valt er ook wel iets te regelen in de vorm van een kleine bijdrage B-)

Verwijderd

Wat voor bijdrage?

Verwijderd

Topicstarter
Help me mar dan regelen we wel iets

Verwijderd

Sorry, ik kan je niet helpen.

Verwijderd

Topicstarter
np, er zijn 16 miljoen mensen dus er = nog een kans 8-)

Verwijderd

16 miljoen - 2, jij en ik weten het niet.

Verwijderd

Topicstarter
hmmm, en de koninging en die josti band en PSV ook niet

Verwijderd

16 miljoen -3, ik ook nie :?
Pagina: 1