Nieuwe gaming monitor liefst 32 inch

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leroyroza
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-05-2018
Ik zoek een?
Ik wil een nieuwe monitor kopen voor mijn pc om mee te gamen en voor thuis/school gebruik. Ik zat te denken aan een 32 inch monitor met 1080p resolutie met het liefst een hoge refresh rate. Ik heb nu een 32inch scherm met 1080p resolutie en 58hz. Deze kan ik aan mijn broertje door verkopen die ook een (budget) game pc gaat maken. Zoals ik heb gelezen hoor ik mensen zeggen dat met 32 inch je veel pixels kan zien in je scherm. Echter heb ik hier zelf geen last van en zit ongeveer 70cm van mijn scherm vandaan met mijn huidige monitor.

Wat is je budget?
Niet meer dan 400euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ryzen 5 1600
Geforce GTX 1060 6GB
16GB ram 2400mhz
Games op SSDs

Zelf heb ik al onderzoek gedaan en heb de volgende monitor op het oog:
#ProductPrijsSubtotaal
1BenQ EX3200R Zilver, Zwart€ 289,-€ 289,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 289,-

Mijn vragen:
- Heeft iemand ervaring met deze monitor?
- Is er een ander/beter alternatief binnen hetzelfde budget?
- Zal het de upgrade waard zijn? (van 58hz naar 120/144hz)

De games die ik speel zijn:
Rainbow Six Siege, Player Unknown Battlegrounds, Battlefield 1, Skyrim, Fallout 4, GTA 5 e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lactaxative
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 14-09 23:36
Gezien de gespeelde games, verwacht ik niet dat jouw systeem ver boven de 70 fps uit zal komen. Hierdoor zal je monitor dus twee keer achter elkaar hetzelfde beeld laten zien, wat het nut van 120/144 Hz grotendeels teniet doet. Ik denk dat je beter af bent om te wachten tot het punt waarop je ook je videokaart vervangt.
leroyroza schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 23:43:
Zoals ik heb gelezen hoor ik mensen zeggen dat met 32 inch je veel pixels kan zien in je scherm. Echter heb ik hier zelf geen last van en zit ongeveer 70cm van mijn scherm vandaan met mijn huidige monitor.
Misschien tijd voor een nieuwe bril? 8) :+